Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Og der leste Motörhead når tråden ble startet.

Haha. Jeg HÅPER dermed du gjorde som jeg sa i mitt forrige innlegg.

inga problem for den er fortsatt i live hvor andre brukere har opplevd det samme

Velkommen!

Håper ikke det er utro damer alene som gjør at du interesserer deg for bimmers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass på å få bilen over i ditt navn, fort som F om den står i dama sitt navn, før du avslører henne og dumper henne. Du vil vel ikke at deres bimmer skal falle i hennes og elskeren sine ekle klør?

Edit: Tenker da på dere som registrerer bil og forsikring over på dama for å spare noen kroner på forsikring.

Og takker for velkomsten. Nei, er nok ikke det som er grunnen. Synes BMW er noe av det tøffeste og ekslusive en kan få tak i. Et bilmerke som ikke sparer på noenting når det kommer til motor.

Dama får vel være redd for at ikke jeg er utro når jeg begynner å kjøre BMW:P

Neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ser den jeg. Men da bør dere lage flere kategorier her inne.

Det er en mulighet vi faktisk vurderer... :wink:

Er jo strengt tatt bare nødvendig å endre tittellen på dette delforumet..

Er redd Annet bil og motorprat taper seg om ikke tulletråden ligger der.. Mens man venter på svar i tulletråden ser jeg gjerne på mye andre overskrifter, evt. motsatt.. Tror ikke disse OT trådene ødelgger så mye for forumet om terskelen holdes på det nivået den gjør i dag..

Utover det ser jeg ingen grunn til å ha"Hvilket dataspill er best" evt. "så på film på kino i går og den var dødskul"-tråder her inne.. Syns egentlig det er fint jeg slik det er nå.. Enkelte tråder holdes åpne, men ingen protesterer om de blir stengt i og med at det egentlig ER bil vi skal holde oss til..

Som skrevet ovenfor tror jeg det er sunn forumpolitikk å la noen av disse trådene være åpne.. Men hvis alle skal ha hver sin tråd når de krangler med dama vil vi ødelegge den personlige delen av forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ser den jeg. Men da bør dere lage flere kategorier her inne.

Det er en mulighet vi faktisk vurderer... :wink:

Forsvinner ikke da litt av impulsiviteten og dermed en del av de gode argumentasjonene og poengene?

Så lenge det holdes på et moderat nivå slik som nå fungerer det jo veldig bra :) .

Dette innlegget trenger forøvrig ikke besvares...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du ka? e har gjort samme!!!

e va utro mot ex'n min, vi bodde ilag... e gikk rundt i flere veke å viste ka feil e he gjort, å at e klarer ikke å leve med ditte der på hjerte... først prøvdte e å dumpe han, e klarte ikke, fordi e elsker han utroli mye... e prøvdte å trøste me me en anna fyr, prøvdte å få me ny kjæreste, det gikk ikke, de vakke de samme. e å ex'n min holdt på av å på i flere mnd, etter d har vi kranglet å har ikke sett kverandre på 5 mnd. No d ser ut som vi har opentforhold, vi ligg ilag, vi dele alt md kverandre, vi e gla i kverandre. e kika ikke på noe andre mannfolk lenger. ikke i d heili tatt, e bruka aldri å fare på byen, drikk aldri, berre for å vise t gutten min at han kan stole på mej, at e e gla i han.

Kansje du kan prøve på nytt?

kan ikke leve med, kan ikke leve uten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"- Den smarte kvinde vil gøre, som mange kvinder i vesten gør - finde sig en supertrofast og kærlig mand til at hjælpe med opvæksten for så i det skjulte at snige sig til sex med den store og stærke mand, lyder abeforskerens ikke helt ukontroversielle opfordring."

"Noe" kontroversielt ja, men har en følelse om at det kan ligge noe i det også, i enkelte tilfeller :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også mene!

Pengebruk:

Jeg er dame og skulle gjerne sett fyren bruke mer på meg enn bilene, gjør vondt i hjertet å bli slått av jævla tøysejapser! (spøk)

Nei, så lenge man holder seg innen fornuftens grenser er det koselig med små gaver:) Har aldri sett typen så glad som når jeg hadde skaffet ham M-bok med personlig hilsen fra Mads Eriksen i:)

Utroskap...:

hu sier hu angrer da. men vites TOTALT det motsatte. driter i det, og hvis jeg sitter og er lei meg og begynner å snakke om det blir hu potte sur! og "vil ikke snakke om det!" så er jo tydelig att du ikke angrer ett sekund.. :(

I denne casen burde hun bare lagt seg flat og beklaget til hun ikke hadde stemme igjen! Sorry, men hun høres ikke kul ut! Finn deg noe bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Klippet denne fra avisen Glåm Dalen

Fikk bank etter utroskap

NES:

Tre venninner er dømt for å ha banket opp en fjerde kvinne som hadde hatt et forhold til kjærestene til to av de dømte.

Av Knut A.Nadheim (rb.no) Publisert 30.10.2008 - 17:04 Oppdatert 30.10.2008 - 18:20

Sjalusidramaet fant sted en natt i januar i år. Da var venninnene på et utested på Årnes. En yngre kvinne var også med, men hun drakk ikke alkohol i motsetning til de øvrige.

Stort sett dreide samtalen seg om en kvinnelig bekjent som hadde hatt forhold til to av samboerne/kjærestene til de tre. Ved midnattstider reiste de fire med den edru 19-åringen bak rattet hjem til damen som hadde laget trøbbel i de to forholdene.

Fornærmede var hjemme og samtlige, med unntak av 19-åringen, kastet seg over henne og slo, sparket og lugget mot både hodet og kroppen. Dette pågikk i nærmere 10 minutter.

Deretter stakk kvartetten fra stedet. Politiet ble tilkalt og fornærmede ble brakt til legevakten av en slektning. Vakthavende lege noterte i journalen at pasienten var tydelig psykisk preget av mishandlingen, hun hadde skader i nesen, flere hevelser i hodet, brist i ribbein og hevelser og ømhet flere steder på kroppen.

Sakset fra: http://www.glomdalen.no/nyheter/article3888773.ece

Sitat:

"Den frustrasjon og sjalusi som to av de tre tiltalte hadde opparbeidet, kan ikke rettferdiggjøre handlingen.

På den annen side er de tre domfelte oppriktig lei seg for det de gjorde denne natten.

En 24-åring og en 20-åring fikk begge 90 timers samfunnsstraff, subsidiært 75 dagers fengsel. En annen 20-åring ble dømt til 36 dagers betinget fengsel med to års prøvetid. Hun satt to dager i varetekt etter pågripelsen. Alle må i fellesskap betale fornærmede 30.000 kroner i erstatning og oppreisning."

Sitat slutt

Jeg skjønner fortsatt ikke hva man vil oppnå ved å "straffe" henne.

Hva med den andre parten i forholdet som faktisk burde sagt nei? Har han gått fri fra hele hendelsen eller hva :?

Edit; Markert slutt på sitatet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare lest første side av denne lange historien, å jeg vet ikke hva som ble sagt videre, jeg hadde drept den fyren som lå med jenta mi å dompet liket foran beina på kjerringa som jeg en gang var sammen med å bare gått min vei, så kunne hu fått kjenne smerte å skyld følelse !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...