Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjørte enkelt når madammen hadde 18årsdag. Kjøpte henne en Sweet Protection-genser og Escada-parfyme, samt at jeg spanderte en finere middag.

Ble fornøyd hun da så det er vel det viktigste.

veit hva det blir jeg.blir middag og noe annet og en tur til Thailand til høsten :wink: da blir hun sikkert nøyd :)

Heldig dame du har da.... :) Kjekt å se at det faktisk finnes noen mannfolk med litt fantasi...

hu har a vært med 2 ganger før men.det blir sikkert koselig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet dere ka. Selvfølgelig setter vi jenter pris på en oppmerksomher som f.eks blomster og kort, men det burde også gå mere andre veien...

Egentlig så holder det imassevis at mannfolka er snille og ikkje tar oss for gitt og får oss til å føle oss trygge, så kommer det mer enn nok kjærlighet og lidenskap i retur.

Alt det her gjelder andre veien og vil jeg påstå. Er det noe som er viktig for meg så er det ei jente som er snill og respekter meg. Og det samme burde hun kreve av meg, og jeg ville gjengjeldt det. Når det kommer til oppmerksomheter så blir jeg veldig glad for den minste ting egentlig og sånn tror jeg det er mange andre gutter/menn som er. Hvor går forresten grensa mellom gutt/mann? Er 28 nå , sist jeg sjekket papirene mine ihvertfall:) Er ikke så glad i blomster og kort jeg da, går mer i planter her i gården... Hehe:=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Må skrivet litt i denne tråden jeg også. Har delte erfaringer med "samlivet". Men stort sett er det meste positivt. Min samboers største ønske i "hverdagen" er felles middag. Som nevnt i tulletråden har jeg vært i jobbintervju i dag, og det mest positive var at dem la stor vekt på familielivet. I detaljhandelen i dag er de fleste forretningene åpne til ca kl. 20, og for dette firmaet så la dem opp til en 50/50 av skiftene, slik at en kunne reise tidlig hjem og spise middag med familien. Dvs, mellom kl.15 og 16 ca. Der jeg jobber i dag er jeg tidligst ferdig kl. 17, og hjemme 17.30 og da har de andre allerede spist middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at noe av det som gjør gubben gladest er om han får ekstra god middag, og gjerne om jeg shiner meg selv litt ekstra opp, som krøller håret eller finner en fin kjole i skapet.

Sånt trigger gleden her i gården også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visjeg hadde vært deg hadde jeg slått opp, jeg hadde føltmeg utrygg på henne hele tia, og hadde vært desperat på om hu ligger sammen med noen andre. Du er på jobben, og kjerringa er hjemme, du aner ikke hva hu kan finne på siden du ikke føler deg trygg på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...