Saltkjelen Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 hehe.. det er jo iallefall svindel og bedrag.. hater de fordømte parkeringsvaktene. riktig nok fikk vaktene her i nabolaget sluttet, eller fikk sparken for de gjemte seg bak min og noen andre lastebiler hele tiden, og fulgte med på spesielle biler hele tiden.. herregud så latterig. de spøla med Mc Donalds mat også.,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hvor bor du? Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Oslo Akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2005 Faen meg mye sleipe parkerings vakter her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 helt klart.. hater virkelig sånne, og har fått mange bøter av disse. en i nabolaget her var ikke fornøyd med parkeringen min, siden den stakk så langtr ut av strekene (med en Transit), og spurte om jeg kunne flytte meg for han hadde så store problemer med å komme ut av garasjen, og fikk svar tilbake da: skaff meg privat p-plass, så flytter jeg meg. fikk jeg det? nei! klagde han mer? nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 http://img201.exs.cx/img201/1522/parkering9sf.jpg Rett bak det skiltet på høyere side stod jeg parkert når jeg fikk bot... Altså BAK det... Ikke sant jeg ikke skal få bot da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Etter det jeg kan se så er det parkering forbudt foran skiltet, men ikke bak.... Så du har nok retten på din side, hvis jeg forsto det rett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 Du forstod det riktig For pilen går nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Ja, jeg forstørret bildet og kom frem til det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 Flink du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Samme konlusjon her oxo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Helt klart.. du parkerte ikke feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Hvordan gikk det med denne saken? Er jo klart og tydelig at du sto lovlig parkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 Hvordan gikk det med denne saken? Er jo klart og tydelig at du sto lovlig parkert. Gikk bra det vettu Jeg fikk pengene tilbake ca 1-3uker(lenge siden, husker ikke helt) etter jeg sendte klagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå