BalleKnalle Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Syntes den lignet litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 ja ligna bra. hmmm. hvilken bil er øverste der da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2005 Er vel en Lexus IS... Har noen felles linjer med BMW spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Ja de lignet men må jo ta med at Lexus sin forrige ÌS modell nesten var lik den nye(utenom fangeren) og den kom jo ut lenge for den nye 5'eren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 M5en er bare lekker og rå og se på,ingen tvil om hvilken jeg hadde valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg har aldri likt Lexus, og kommer aldri til å gjøre det heller Lexus Lexus Lexus Hermegås bilmerke japanskit (No offence dere som liker japanske biler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 det er fordi at lexus stjeler bmw looken! har vært diskutert i flere bmw blader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Lexus sin IS200 har også stjelt looken til 3serien og nå skal nye IS stjele looken til 5serien... FÅ DERE EGEN LOOK A........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Ikke at jeg vil ha, men har egentlig alltid hatt sansen for Lexusen. Ser bra ut den nye og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 de var sinnsykt like, men bmwn knuser den jo seff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 D jeg misliker med nye biler (bmw inkludert) er at de blir så like hverandre... Kanskje derfor jeg er en stor fan av e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 D jeg misliker med nye biler (bmw inkludert) er at de blir så like hverandre... Kanskje derfor jeg er en stor fan av e30... Ikke noe som slår E30 designen vettø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg digger Lexus, god kvalitet, fin motor og fint interiør. Men designet det blir en annen sak. Det ser pent ut. Men mye av det er stjålet fra Mercedes, front lyktene, generellt fronten. Vil egentlig ikke si at det ligner så grusomt på BMW. Jeg syns lyktene var veldig lik S2000. Man det skal vær sagt. Det er INGEN som har så rått instrument panel som Lexus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Ikke at jeg vil ha, men har egentlig alltid hatt sansen for Lexusen.Ser bra ut den nye og. Enig... alltid likt Lexus (Europa) Er jo en Super-Toyota.... (nei, jeg hater ikke alt Japansk ... fransk og noe Italiensk derimot... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Lexus har jeg også bestandig hatt sansen for. De berømte lexus-lyktene, fete lyden, en riktig luksusbil. En IS200 er ikke å forakte. Nye 430 er vel en stor konkurrent for X5. Liker også denne. En pen konebil. Men først, skaffe seg en kone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå