Gå til innhold

Sjekk de fine felgene da!


Anbefalte innlegg

Hvis dama følger med bilen så skulle jeg nok ha akseptert orange blinklys og orange sidemarkeringslys, såvel som orange bikini! ;)

Og Hagenisse, det er ingenting i veien med lyshårete damer, heller tvert imot!

Hva er egentlig problemet med orange blinklys ?...BMW originalmonterer da orange blinklys på E46 den dag i dag ? :D "Alle" har jo "hvite" blinklys og da blir det jo litt artig med orange blinklys. :wink:

Denne 2002 330i Touring´en har f.eks orange blinklys...og lyshårete damer er deilige damer :D

6.jpg :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik, de oransje blinkerne der er noe helt annet enn de som sitter på E36 og eldre.. De ser moderne og pene ut. De på E36 og eldre ser rett og slett bare skitne og stygge ut, spesielt etter noen år i all slags vind og vær.

Og hva hårfargen på jenter angår - min er brunette, så jeg bør vel ikke si noe mer enn det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik, de oransje blinkerne der er noe helt annet enn de som sitter på E36 og eldre.. De ser moderne og pene ut. De på E36 og eldre ser rett og slett bare skitne og stygge ut, spesielt etter noen år i all slags vind og vær.

Og hva hårfargen på jenter angår - min er brunette, så jeg bør vel ikke si noe mer enn det.. :P

Vi er enige vedr. blinklys og min kjæreste er faktisk også brunette, men lyshårete damer er jo allikevel noen skikkelig deilige damer...sånn hva gjelder hårfargen da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik, de oransje blinkerne der er noe helt annet enn de som sitter på E36 og eldre.. De ser moderne og pene ut. De på E36 og eldre ser rett og slett bare skitne og stygge ut, spesielt etter noen år i all slags vind og vær.

Og hva hårfargen på jenter angår - min er brunette, så jeg bør vel ikke si noe mer enn det.. :P

Vi er enige vedr. blinklys og min kjæreste er faktisk også brunette, men lyshårete damer er jo allikevel noen skikkelig deilige damer...sånn hva gjelder hårfargen da. :wink:

Gunnar, ...bare en liten supplering til mitt tidligere innlegg...det er jo også en ganske stor utvikling på blinkersene fra før/etter faceliften i 2001 vedr. E46 :wink:

Ta også en ekstra kikk på panseret, foldene på panseret og bredden på nyrene (utover selve frontlysene og blinkersene)...store endringer som jeg ikke har observert før nå... :?

6.jpg

00096410_58791.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...