Gunnar Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Har du lagt over til "sje" også? "isjeee gjørr deeet"... den der kommer jeg aldri til å gå over til. Greit nok på jenter, men det er jo helt Kjartan ("Sjartan") på gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Oohh....æ heite Sjartaaan..... Joda, esje lett å sei så mye ude sjee her lenger Men d hørres sje bra ud på gutter nei, enige i det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Rogalandsdialket? Neeeeheeeeheei, Stavangerdialekt er best. Kan ikke ta alle som bor i rogaland under en dialekt. Jærbuere snakke jo så någen poteter. Ska isje komma langt udfor stavangergrenså før du begynne å hørra Fira raue saue me blaue aue osv. Å e bare fint når det komme fra pene jenter..aguilera? Deg på bilde? Nei, du ska isje sei jau, du ska isje sei au, du ska sej ja å og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Eg snakke isje sånn eg...har lagt om t blanding av sandnes/stavanger.. Men d e meg på bildet ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 å kor eksakt e du fra då? siden du har lagt om te stavanger/sandnes? hehe, vertfall isje sandnes, ingen fine damer i sandnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 å kor eksakt e du fra då? siden du har lagt om te stavanger/sandnes? hehe, vertfall isje sandnes, ingen fine damer i sandnes Hehea... er fra Bryne Holder meg oftest på Forus... så dialekten blir en god blanding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Jenter me brynedialekt e jo heilt rått, isje legg fra deg den hehe. Drit kult me den dialekten(på jenter, gutter får d te å bli ganske irriterane..). Jordeple?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Har dere hørt den nye sangen til Kjarten? "I am standing small" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Hehehe, nei, men sko gjerna hørt an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Kjartan kan gå å stilla seg i dokøen me espend lind, begge to hørre te på dass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Heia Rogaland!!! heheh..... jao, den bilen såg grævla støgge ud (Eg snakke ikkje så jærsk alså, har blitt litt penare i språket de siste årå) Flott!! ja me e en del frå Rogaland. kjenne nogen i Skien, dei seie rogalandsdialekt e d finaste di vett!! jahh! pluss di finaste jentene e frå Rogaland.. ikkje sant Aguilera? hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 pluss di finaste jentene e frå Rogaland.. ikkje sant Aguilera? hehe! Tsktsk. Bare tull! Neida, rogalandsjenter er bra de, men vestfoldsjenter er bedre, ihvertfall en av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 ihvertfall en av de.. hehe!! eg trur eg tog an.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 pluss di finaste jentene e frå Rogaland.. ikkje sant Aguilera? hehe! Tsktsk. Bare tull! Neida, rogalandsjenter er bra de, men vestfoldsjenter er bedre, ihvertfall en av de.. Hmmm...rogalandsjenter, vestfoldjenter og alle de andre jentene i Norge er helt sikkert bra de, men en sød og dejlig pige fra Danmark er bedre, ihvertfall min bedre halvdel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Finns mye bra jenter her på jæren Skikkelige bondejenter er tingen, må ha noe me litt tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå