Fredrik Skrevet Mars 13, 2005 Skrevet Mars 13, 2005 Aahhh...dette var en meget pen bil, men man kan jo nesten ikke gå feil med en mer eller mindre original E38
Gunnar Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Skrevet Mars 13, 2005 Stemmer det. Skal jeg kritisere noe må det være opphengene til skjermene. De var dårlig design, så der kunne det lett vært funnet på noe langt bedre.
Fredrik Skrevet Mars 13, 2005 Skrevet Mars 13, 2005 Stemmer det. Skal jeg kritisere noe må det være opphengene til skjermene. De var dårlig design, så der kunne det lett vært funnet på noe langt bedre. Var denne meldingen til meg eller... ? ...Hva mener du forøvrig med "opphengene til skjermene" og et dårlig design ?
Gunnar Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Skrevet Mars 13, 2005 Var denne meldingen til meg eller... ? ...Hva mener du forøvrig med "opphengene til skjermene" og et dårlig design ? Den var mest en sånn generell kommentar til bilen... Disse er det da jeg tenker på. Det der kunne vært gjort veldig mye bedre. Enten ved innfelling i nakkestøttene eller med noen penere fester, for det finnes mange som tar seg bedre ut enn de som sitter der...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Skrevet Mars 13, 2005 Ahh.. Det forklarer litt. Jeg har studert både for og bakskjermer uten å finne noe merkelig med opphenget.
Fredrik Skrevet Mars 13, 2005 Skrevet Mars 13, 2005 Ahh.. Det forklarer litt. Jeg har studert både for og bakskjermer uten å finne noe merkelig med opphenget. Jupp...det var bedre (er de TFT skjermene på bildet originale ?)...og jeg er enig. Jeg studerte forøvrig også både for og bakskjermene uten å finne noe merkelig med opphenget.
Gunnar Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Skrevet Mars 14, 2005 Ahh.. Det forklarer litt. Jeg har studert både for og bakskjermer uten å finne noe merkelig med opphenget. Hehe. Genialt. Tenkte på om jeg skulle skrive LCD/TFT- foran, men da hadde jeg allerede skrevet forbi 'skjermene' og gadd ikke gå tilbake. Tenkte dere måtte skjønne såpass.
M6 Bjørn Skrevet Mars 17, 2005 Skrevet Mars 17, 2005 Kom igjen fra "syden" i går kveld så jeg driver og leser litt i forumet her nå...dette DVD anlegget var montert av tidligere eier så jeg vurderte først om jeg skulle fjerne det og selge det.Men kom frem til att det like gjerne kunne være der,enig i att innfestingen kunne vært bedre ja.
Ellingsen B. Skrevet April 13, 2005 Skrevet April 13, 2005 Det er vel denne som står parkert rett ved der jeg bor:) Nesten naboer vi da..hehe
M6 Bjørn Skrevet Mai 26, 2005 Skrevet Mai 26, 2005 På mandag ble bilen solgt så nå er jeg for første gang siden jeg var 16 år fotgjenger Men på en annen side står jeg nå meget fritt når jeg skal handle meg ny bil
Ellingsen B. Skrevet Mai 26, 2005 Skrevet Mai 26, 2005 grattis med salget da jeg får håpe at det kommer en ny bimer som erstatter plassen din der da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå