M6 Bjørn Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Nei,er fra Sjøholt men bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Eivind Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 Meget pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Aahhh...dette var en meget pen bil, men man kan jo nesten ikke gå feil med en mer eller mindre original E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 Stemmer det. Skal jeg kritisere noe må det være opphengene til skjermene. De var dårlig design, så der kunne det lett vært funnet på noe langt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Stemmer det. Skal jeg kritisere noe må det være opphengene til skjermene. De var dårlig design, så der kunne det lett vært funnet på noe langt bedre. Var denne meldingen til meg eller... ? ...Hva mener du forøvrig med "opphengene til skjermene" og et dårlig design ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 Var denne meldingen til meg eller... ? ...Hva mener du forøvrig med "opphengene til skjermene" og et dårlig design ? Den var mest en sånn generell kommentar til bilen... Disse er det da jeg tenker på. Det der kunne vært gjort veldig mye bedre. Enten ved innfelling i nakkestøttene eller med noen penere fester, for det finnes mange som tar seg bedre ut enn de som sitter der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Ahh.. Det forklarer litt. Jeg har studert både for og bakskjermer uten å finne noe merkelig med opphenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Ahh.. Det forklarer litt. Jeg har studert både for og bakskjermer uten å finne noe merkelig med opphenget. Jupp...det var bedre (er de TFT skjermene på bildet originale ?)...og jeg er enig. Jeg studerte forøvrig også både for og bakskjermene uten å finne noe merkelig med opphenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 Ahh.. Det forklarer litt. Jeg har studert både for og bakskjermer uten å finne noe merkelig med opphenget. Hehe. Genialt. Tenkte på om jeg skulle skrive LCD/TFT- foran, men da hadde jeg allerede skrevet forbi 'skjermene' og gadd ikke gå tilbake. Tenkte dere måtte skjønne såpass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Kom igjen fra "syden" i går kveld så jeg driver og leser litt i forumet her nå...dette DVD anlegget var montert av tidligere eier så jeg vurderte først om jeg skulle fjerne det og selge det.Men kom frem til att det like gjerne kunne være der,enig i att innfestingen kunne vært bedre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Det er vel denne som står parkert rett ved der jeg bor:) Nesten naboer vi da..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 På mandag ble bilen solgt så nå er jeg for første gang siden jeg var 16 år fotgjenger Men på en annen side står jeg nå meget fritt når jeg skal handle meg ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 grattis med salget da jeg får håpe at det kommer en ny bimer som erstatter plassen din der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå