skillbill Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Hei! Nå i løpet av våren lurer jeg på å montere nye potter på bilen min, E46 316i. Jeg har veldig lyst på dobble potter, 2 på hver side! Men jeg lurer på hva slags type jeg skal velge! 1. 2x dobbel DTM? (sånn som er bøyd litt oppover) 2. 2x dobbel strak/rett ut (som på M3) Hva syns dere passer best? Noen som har bilder av E46 med dtm? link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 2 på hver side er vel litt vel mye på en 316? Men men, uansett, to rette er penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 to rette potter er finest! DTM-potter er harry/stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 To rette ja! DTM x2 på en 316 blir litt "over the edge" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Bruk heller pengene på noe annet,dette passer ikke på en 316i.Overkill de lux.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 dtm stussene er litt jalla dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Skulle jeg valgt måtte det blitt rette rør, M3-style. Men synes også det blir jalla med 4 enderør på en 316i. Folk kommer til å få seg en seriøst god latter når de kommer bort til deg for å spørre hva du har under panseret etter å ha sett bakenden på bilen... Hiv på en turbo eller kompressor i tillegg, så kan du få min velsignelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 sorry fikk latterkikk. av orde, potter, vet ikke hvorfor.. rart ord. rette rør blir nok penest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 rette.. men tror ikke jeg ville hatt mer en på ene siden.. det er bedre å ha en stygg bil som går godt enn en bil som ser ut som går sykt men bare "daffer" avgårde... mn av valgene dine, doble rette rør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 hmm da blir det strake rør på meg da! blir nok litt mye med 4 sålenge bilen ikke går så bra, ja! men det kommer vel en motoroppgradering når lommeboka tillater det, så jeg tenkte på en måte at pottene like gjerne kunne komme først som sist jeg, skal jeg først gjøre jobben med tilpassing av fanger osv kan det like gjerne gjøres dobbelt! tiden får vise hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 Skulle jeg valgt måtte det blitt rette rør, M3-style. Men synes også det blir jalla med 4 enderør på en 316i. Folk kommer til å få seg en seriøst god latter når de kommer bort til deg for å spørre hva du har under panseret etter å ha sett bakenden på bilen... Hiv på en turbo eller kompressor i tillegg, så kan du få min velsignelse... Hvor mye HK/effekt må jeg opp i for å få lov av deg til å ha 4stk strake rør da mon tro ?? hehe..og hva blir mest gunstig med tanke på pris og valuta for pengene ? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Hvorfor ikke bare gå for doble rør på den ene siden? Det ser bra ut uten å bli fullstendig overkill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg ville gått for 1 rett 2,5" rør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Synes selv to rør på hver side er litt vel overkill. Selv ville jeg gått for dobbelt på en side. 2x90mm. Men jeg så for en stund siden et snasent anlegg hos Schmiedmann. To ovale tuter. Ett på hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg ville gått for 1 rett 2,5" rør. Ville gått for denne varianten, jeg! Enten har du eller så har du ikke... Men så er jeg en grusomt kjedelig og konservativ gammel kjerring da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå