Gå til innhold

Skjørteprosjektet mitt!

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Typen har ikke BMW, så han er ikke medlem uansett... går det an at han er med viss kun jeg er medlem??

Det er helt sikkert ikke noe problem! Han må få andledning til å bli presentert for "menigheten" slik at "ypperstepresten" kan lede ham inn på den smale sti :lol: !

hehehe, jah ikkesant :D Tror nok han er litt på gli fra før, så det hadde nok ikke skadet det nei :D Er ikke umulig at neste bilen der i gården blir en BMW :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser veldig bra ut..men lurer på kan man lakkere front og bak på samme måte????

Går nok an ja, har vurdert å ta baken selv, men er ikke sikker... Det er jo en mye større flate og det trengs mer utstyr og mye mer lakk for å klare det...

Viser godt igjen viss det ikke blir skikkelig gjort :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den værste fargen å holde er vel Zinnoberrot tror jeg... Falmer utrolig raskt.

Fargen på bilen min (Zinnoberrot) har holdt seg veldig bra på karrosseriet, men fangeren bak og speilene har falmet litt.. Men får se hvordan det blir med litt polering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
har problemer med har klarlakken på min har begynt å sprekke opp, så må nok gjøre noe tilsvarende, renner det ikke mye ? hvor lenge må bilen stå å tørke ?

Det rant ikke i det hele tatt hos meg, du skal jo stå på litt avstand å spraye slik at det ikke blir mer lakk en at det klarer å la ver å renne liksom,... vet ikke åssen jeg kan forklare det bedre :P

Bilen ble lakket i 8 tida om kvelden, og var klar til kjøring når jeg stod opp neste morgen, i ti tida... (jeg har ikke hatt klarlakk oppå, da måtte den isåfall stått noe lenger og tørket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...