Aguilera Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 Typen har ikke BMW, så han er ikke medlem uansett... går det an at han er med viss kun jeg er medlem?? Det er helt sikkert ikke noe problem! Han må få andledning til å bli presentert for "menigheten" slik at "ypperstepresten" kan lede ham inn på den smale sti ! hehehe, jah ikkesant Tror nok han er litt på gli fra før, så det hadde nok ikke skadet det nei Er ikke umulig at neste bilen der i gården blir en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humayun Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 ser veldig bra ut..men lurer på kan man lakkere front og bak på samme måte???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 ser veldig bra ut..men lurer på kan man lakkere front og bak på samme måte???? Går nok an ja, har vurdert å ta baken selv, men er ikke sikker... Det er jo en mye større flate og det trengs mer utstyr og mye mer lakk for å klare det... Viser godt igjen viss det ikke blir skikkelig gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 det er sant.. det må være nøyaktig der.. det viser sinnsykt på slike flater... men det er jo lavt nede på bilen.. det hadde vært verre med skjermer og panser!! der viser det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Den værste fargen å holde er vel Zinnoberrot tror jeg... Falmer utrolig raskt. Fargen på bilen min (Zinnoberrot) har holdt seg veldig bra på karrosseriet, men fangeren bak og speilene har falmet litt.. Men får se hvordan det blir med litt polering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerM3 Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Konge detta ja! gjorde det samme som deg med en heil front en gang! vart bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 imponerende bra kan uten tvil legge fadderbarnet ditt igjen i oppkjørselen din ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 imponerende bra kan uten tvil legge fadderbarnet ditt igjen i oppkjørselen din ja Heheh, det var godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 har problemer med har klarlakken på min har begynt å sprekke opp, så må nok gjøre noe tilsvarende, renner det ikke mye ? hvor lenge må bilen stå å tørke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 har problemer med har klarlakken på min har begynt å sprekke opp, så må nok gjøre noe tilsvarende, renner det ikke mye ? hvor lenge må bilen stå å tørke ? Det rant ikke i det hele tatt hos meg, du skal jo stå på litt avstand å spraye slik at det ikke blir mer lakk en at det klarer å la ver å renne liksom,... vet ikke åssen jeg kan forklare det bedre Bilen ble lakket i 8 tida om kvelden, og var klar til kjøring når jeg stod opp neste morgen, i ti tida... (jeg har ikke hatt klarlakk oppå, da måtte den isåfall stått noe lenger og tørket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 fett tror nesten jeg skal prøve det der endag ja, blei sinnsykt bra på din værtfall! hvis det blir for ille er det jo bare å smelle på noen m skjørt på utsiden så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Så utrolig bra ut det der altså. Tenkte jeg skulle lakkere skjørtene mine selv også. Men er redd for at det skal begynne å 'flasse' av. Di er jo rimmelig utsatt for stor slitasje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 flink du e Aguilera! Håper du brukte silicon fjerner eller lignene..Eller så vill du kansje få probleme med bindemiddlet vis du skjønner.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 skjørtene er plast!!! Skulle hatt plast rens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 skjørtene er plast!!! Skulle hatt plast rens!! Føler meg ganske sikker på at Aguileras skjørter ikke er av plast, hvis det var de du mente.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå