Aguilera Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Jeg synes nå det var på tide å fikse opp bilen litt og skjørtene ble først ut. Da gikk jeg til anskaffelse av: -Sandpapir -Maskeringstape og masse gamle aviser -Racing grunningsspray (BilXtra). Ca. 80,- -Lakk på sprayboks (BilXtra). Ca. 100,- Bilen før: Nedpussing Så var det bare å sette igang med å maskere bilen og gulvet med avispapir. Grunning: Lakking: Resultat: Ferdig: Ble ganske fornøyd med resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Ble skikkelig bra det Aguilera! Godt å se at jenter oxo kan... (ikke bare byggmester bob ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Ble mye penere ja bare fronten og baken igjenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2005 Ble mye penere ja bare fronten og baken igjenn.. Baken er nestemann ut, og front er jeg på leting etter :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 dette likte jeg. fint og se att du kozer deg med bmw´n din. ble tydlig bedre d der, bare fangerne igjend da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Nais Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Asjda. Var det skjørt på bilen topic handler om? Neida... Skikkelig bra, Aguilera. Nå mangler bare fangerne. De ble litt stusselige nå når resten ble lakkert. Men du, jeg syntes det var en noe vågal (knapp) maskering! Det ryker veldig av spraylakkering. Masse små partikler i lufta. Den lille halvmeteren med aviser er ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2005 Stod ganske nerme med sprayboksen, og ingen skade skjedd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Det ble veldig bra aguilera.. flott!.. det neste som mangler er jo bakenden og fronten, men som du sa, sa leter du jo etter front, og bakenden er neste mann ut..! ble velig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Jeg synes nå det var på tide å fikse opp bilen litt og skjørtene ble først ut. Dette ble skikkelig pent! Gøy med slike jobber som viser så godt igjen og fin forklaring for andre som nå fikk lyst til å sette i gang. Kanskje Gunnar kan legge denne tråden under "Gjør det selv"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 En ting som er litt dritt mer røde biler er at det værste lakken du kan ha for å finne den riktig lakken du skal bruke siden den falmer latterlig fort. Så at det ble så bra som det så ut på bildene her er imponerende. Hadde faktisk ikke trodd at det fantes jenter som kunne finne på å gjøre no sånt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Flinke jenta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Dette ble jo ordentlig bra! Så fort det blir litt vamere i luften ute så setter jeg i gang med det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Hmm..flinke du Såg ut som det ble fint det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 blei fint det da nå er det bare resten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå