Aguilera Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2005 Heheh...mine skjørter er nok ikke plast nei men nå er de jo lakkert på nytt...og profesjonelt denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Hva?? Lakk fra BilXtra? Det er jo fy-fy å bruke annet enn org fargen på bilen! Og du får org fargen på boks hos BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Heheh...mine skjørter er nok ikke plast nei men nå er de jo lakkert på nytt...og profesjonelt denne gangen Har du ikke fått ny front nå?? Mener jeg så det Hvis det er tilfelle må du få ut bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 bra jobba,bra resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Heheh...mine skjørter er nok ikke plast nei men nå er de jo lakkert på nytt...og profesjonelt denne gangen Har du ikke fått ny front nå?? Mener jeg så det Hvis det er tilfelle må du få ut bilder. Denne posten er det jo evigheter siden jeg laget, de skjørtene lakket jeg for et år siden, og mye har skjedd siden da Fronten er ny ja...og alt er lakket profesjonellt Dette prosjektet var bare en midlertidig løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Heheh...mine skjørter er nok ikke plast nei men nå er de jo lakkert på nytt...og profesjonelt denne gangen Har du ikke fått ny front nå?? Mener jeg så det Hvis det er tilfelle må du få ut bilder. Denne posten er det jo evigheter siden jeg laget, de skjørtene lakket jeg for et år siden, og mye har skjedd siden da Fronten er ny ja...og alt er lakket profesjonellt Dette prosjektet var bare en midlertidig løsning Få ut bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Hiv ut noen bilder da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 bilder vil man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lundeboy Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 jaggu er ikke jenta flink:D* ble bra detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 jaggu er ikke jenta flink:D* ble bra detta gratulerer med tidenes bump! 3 år og 2 dager må være rekord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lundeboy Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 bare la merke til noe i signaturen din:P "blonds have more fun". mente kanskje : "blondEs have more fun" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Jeg vil også se bilder, på 4 år må du jo ha klart å få tak i både front og hekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 vil gjerne se hekken jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 høhø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå