BMW_JP Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Hva synes dere er tøffest? eller noe sånt: #1 #2 #3 #4 #5 #6 Synes selv den første kledde de felgane jævli bra, men ikke den siste (???) som er samme felgene. hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Personlig liker jeg ikke e46-m3 felger på e36. Schnitzer-look er fine greier derimot Så, 3 og 4. Og igjen, det som ingen er enig med meg i, svart bil med oransje-blinkere er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Jeg likte også godt felgene på den øverste. Tipper dette er orginale E46 M3 felger (4 stk. forfelger) og de nederste er en dårlig etterlikning. Bil #3 og #4 så også bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Og igjen, det som ingen er enig med meg i, svart bil med oransje-blinkere er kult! Om ikke så lenge er det det som skal til for å ha en E36 som skiller seg litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 Har du bilder av bilen din Frode? Hva er Schnitzer look? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Synes også 3 og 4 gjorde seg best. Har alltid likt disse felgene. Ikke lett dette med å finne de rette, men det er gøy å lete og prøve også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Om ikke så lenge er det det som skal til for å ha en E36 som skiller seg litt ut. Jepp! Og jeg har et komplett sett med oransje liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Tramont Staria funker fint #2 og #5, har sett disse på e36 up close tidligere..finfint..kan få bra med kant også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Har du bilder av bilen din Frode? Hva er Schnitzer look? Det ligger noen bilder i mitt litt rotete brukergalleri Schnitzer look er slike felger som bil #3 og #4 har. De fås også kjøpt som kopier til en langt hyggeligere pris enn orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 Har du bilder av bilen din Frode? Hva er Schnitzer look? Det ligger noen bilder i mitt litt rotete brukergalleri Den var faktisk veldig fin, selv til å være hvit. hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Fjærene sto på når jeg kjøpte den og ifølge selger så er den senket 60/40mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Tror jeg hadde bitt i det sure eplet å tatt de øverste.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Tror jeg hadde bitt i det sure eplet å tatt de øverste.... Det er jeg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Synes selv den første kledde de felgane jævli bra, men ikke den siste (???) som er samme felgene. Det er vel fordi den øverste bilen er lakket helt ned+ at den har hvite lys istede for orange... ser mye renere ut med en gang!! Men de var skikkeli snax de på nr 1 alså... PS: kjekt å se så masse Compact bilder her inne, det er mangelvare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 En påske variant Er vel Brock felger på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå