Terje325i Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 ZZ top er konge det, har tre gamle LPer! Favoritter er "Sharp dressed man" og selvfølgelig "Gimme all your lovin'" She dont love me, She Loves My Automobile må ikke glemme Bad To The Bone! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Temmelig altetende men den ultimate kjøremusikken spes. for aktiv kjøring er vel AC/DC og Guns n`roses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 må ikke glemme Bad To The Bone! Ondt i beinet??? Brukt høyrefoten for hardt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Godt jeg er overtrøtt, for den var tørr! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Du har rett, jeg går og legger meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Er altetende innenfor musikk, alt fra til Hehe.. Bare det er catchy og fengende! Men favorittene er : Rock: SlipKnoT, Metallica, SOAD, Rammstein, Stone Sour (vokalisten fra Slipknot som synger!) Intrigue (same-rock, anbefales!) KoRn, Det meste fra 80 tallet Rap : Shop Boyz, Lil John, Kanye West, David Banner, Timbaland, Da Muzicianz, Ying Yang Twins (alt innenfor gangstarap egentlig Div : Vassendgutane, Sie Gubba, Hellbillies +++ Techno/Trance : Alt som det er bra bass i og som er fengende, gjør deg gira rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Hører som mange andre her på det meste egentlig, alt etter humør og viljestyrke Men har da favoritter som Eurodance generelt, In Flames, Disturbed, Rammstein m.m Jo! Matchbox 20' funker veldig bra på rolige langturer.. Ellers funker de her to veldig bra om du skal kjøre aktivt Tune Up - Ravers Fantasy DJ Carpi - The Power Of Pleasure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Enig med deg, stilige dem to du nevnte nederst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Audioslave Guns'n roses Led Zeppelin Def Leppard Soundgarden Chris Cornell Counting Crows Linkin park The Who Buck Cherry BigBang osv....the list goes on...er temmelig altetende i musikksmak, men styrer hels unna techno og sånn skikkelig neger joik...timbaland går greit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 kjører nesten aldri alene jeg, så jeg må nesten alltid lage et slags "kompromiss" med mine passasjerer! går mest i liste-pop, trance/techno, lett rock, 80-talls m.m! ørene mine går god for det meste, men den dagen noen prøver å dytte på meg en opera-cd, DA skrur jeg av anlegget men den dagen noen prøver å dytte på meg en opera-cd, DA skrur jeg av anlegget Very Happy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anvare Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Hver gang jeg vrir om tenninga starter dunk-dunk musikk. Er ganske sikker på at det fulgte med bilen. Får nesten vondt i hodet av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 glemte å føre opp Jack Johnson...bedre musikk å kjøre til en varm sommerdag skal du lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 noko nytt som ein kan lasta ned:) ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Armin - A State of Trance.. 2 timers sett, nytt hver uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Akuratt nå går det mye i Donkeyboy Apoptygma Berzerk / Rocket Science Chris Cornell / The Roads We Choose-A Retrospective Pearl Jam Creed Matchbox 20 Live ++ den stilen der. Og ikke minst noen LFC sanger engang i blant OI glemte Johnny Cash! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå