Frode H. Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Varmekabler er trikset, Frode! Jeg har ikke hytte på Hafjell, bare et lite hus på Vestlandet. Er det så pokkers mye snø på vestlandet for tiden?! Det er sorten ja.. Jeg kan ikke huske sist det var så mye. Tipper rundt 30-40cm (nå ler vel de nordfra, men men ) men så har det blåst litt så det ligger endel mer enkelte steder. Var så vidt jeg fikk løs bilen fra parkeringsplassen på jobb. Flere måtte dyttes i gang. Har måket en liten plass til bilen helt ute mot veien. Ikke faen om jeg gidder å måke bort all den snøen. Får vente til den forsvinner på den naturlige måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Er det sol i Oslo? Har ikke tittet ut ennå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 hehe her var det mye meninger og teorier om snøen. Jeg for min del håper snøen går bort snart så man kan bytte hjul... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 hehehehe. 30/40 cm. hahahahaha skulle lagt ut bilder av snøen her nord. men vet ikke hvordan jeg gjør det. kommer bare opp noe slikt (img). når jeg prøver men ta en titt på brukergalleriet mitt (528i) så får dere en liten formening side 31. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Nå har jeg kikket litt i brukergalleriet ditt og det er jo akkurat slik vi hadde det i Rogaland i går. Nå er det mildvær så jeg får håpe snøen er borte igjen til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 mildvær...heliggris du da. var 21 minus i morges her. ligger på 14 nå. snufs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Kult når det snør, det er først da bakhjuls drift kommer til sitt riktige element BMW 5-serie er så digg å ligge brei med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 enig... glatta er kjekk for da slipper jeg å slite på de dyrebare dekkene mine... men jeg må skjerpe meg, kan jo kjøre på andre.. men holder meg mest på den øde hjemplassen min. der finns det ikke annet enn pensjonister... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 i dag skinner solen i Trondheim fra blå himmel. påske og vår stemning delux. bare å polere å forberede seg på sommeren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Nå forsvant snøen frå Dalanes Vegar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå