Fredrik Skrevet Mars 18, 2005 Skrevet Mars 18, 2005 Spillet er ikke bra før det kommer på PC!! Hater spill som bare kommer på ps2 osv Jeg gidder heller ikke spill på andre platformer enn PC...så får det heller være at jeg må vente litt eller at enkelte spill aldri kommer for PC.
BalleKnalle Skrevet Mars 18, 2005 Skrevet Mars 18, 2005 FPS spill (First person shooter) er jo klart best på PC, som f.eks Doom, Battlefield, Far Cry osv... Oxo strategi spill (warcraft, C&C ). Men når det kommer til bilspill synes jeg Playstation er super...
Fredrik Skrevet Mars 18, 2005 Skrevet Mars 18, 2005 FPS spill (First person shooter) er jo klart best på PC, som f.eks Doom, Battlefield, Far Cry osv... Oxo strategi spill (warcraft, C&C ). Men når det kommer til bilspill synes jeg Playstation er super... Apropos "FPS" spill...er det noen andre som husker hvor utrolig artige Wolfenstein 3D og Spear of Destiny (Doom kom først senere) spillene var i første halvdel av 90-tallet ? Kravet for å kunne spille på en PC var at den hadde en CPU på 386/33 MHz og ca. 600K RAM.
hagenisse Skrevet Mars 18, 2005 Skrevet Mars 18, 2005 Selvsagt Jeg husker også at jeg betalte over 1000,- for 512kb ram til amigaen min
Fredrik Skrevet Mars 18, 2005 Skrevet Mars 18, 2005 Hmmm...ting og tang har jo utviklet seg litt siden B.J. Blazkowicz løp rundt i to dimensjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå