pmkweb Skrevet Mars 18, 2005 Skrevet Mars 18, 2005 Her er drømme bimmeren min, noen som ville hatt ytelse: adekvat!!
Fredrik Skrevet Mars 18, 2005 Skrevet Mars 18, 2005 Meget elegant...en evolusjon av McLaren F1 med "sharknose" og det hele...Banglemann kan/bør rydde kontoret.
pmkweb Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Skrevet Mars 18, 2005 Du har tegnet selv? Tegnet selv ja. Ble fet den. Det syntes jeg og ..takk Hva tegner du i? disse er tegnet i Corel Draw 12(fantastisk tegneprogram, vectorbasert) du må nesten prøve det selv, 1000 ganger bedre enn Illustrator. Nå har det seg også sånn at jeg jobber med design/tegning(i 12 år) så jeg kan corel ganske godt og, men jeg tror det er mye lettere enn illustrator da jeg bruker 10 ganger lenger tid å lage noe i Illustrator.
pmkweb Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Skrevet Mars 18, 2005 eg liker spesiellt baken! som er en skikkelig versjon av en 7-serie e(ettellerannet) der Stipen langs siden bøyer seg oppover og går over i en liten "hekkvinge" på kofferten. den 7-serien e fet (eg vil ha) fronten hare eg tatt fra e36 m3 som e ganske feit! noen som kan bygge meg en?
pmkweb Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Skrevet Mars 18, 2005 Forresten finnes det bimmere med hekkmonterte motorer fra før? blir dårlig med plass under panseret her ja en liten dildomotor med 2hk kansje
Kjell Rune Skrevet Mars 18, 2005 Skrevet Mars 18, 2005 den var fet da. spørs om man må bygge seg en slik selv.
Fredrik Skrevet Mars 18, 2005 Skrevet Mars 18, 2005 eg liker spesiellt baken! som er en skikkelig versjon av en 7-serie e(ettellerannet) der Stipen langs siden bøyer seg oppover og går over i en liten "hekkvinge" på kofferten. den 7-serien e fet (eg vil ha) fronten hare eg tatt fra e36 m3 som e ganske feit! noen som kan bygge meg en? 7-serien du tenker på er E32 og fronten minner faktisk litt om M1.
pmkweb Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Skrevet Mars 18, 2005 7-serien du tenker på er E32 og fronten minner faktisk litt om M1. M1? iskje helt bevandret i disse betegnelsene ennå, m1, e det 8er eller?
Kjell Rune Skrevet Mars 18, 2005 Skrevet Mars 18, 2005 m1 er vel m1 d. de er ganske fete men litt høy på rumpen, kanskje d har pmkweb gjordt noe med på sin bil.
pmkweb Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Skrevet Mars 18, 2005 m1 er vel m1 d. de er ganske fete men litt høy på rumpen kanskje d har pmkweb gjordt noe med på sin bil. Syntes dette er en fin-fin høydeforkjell forran og bak på en sånn type bil. har skrånet listene litt "ekstra" for at den skal "se" enda høyere ut bak enn denn egentligen er! har "bygget" denn oppå et bilde av aston martin(det er der felger og dekk kommer fra!) men neg syntes felgene passet(men burde ha vert e49 m3 felger, de med "dobble sprosser")
pmkweb Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Skrevet Mars 19, 2005 Minnet meg litt om Ferrari 365 eller hva den heter Spørsmålet er jo egentlig om den minner om bmw i det hele tatt! og om den faller ismak jeg liker den, gjør du?
Kjell Rune Skrevet Mars 19, 2005 Skrevet Mars 19, 2005 synest den var verd en tur til bmw jeg ja. var sinnsykt fet den da. synd d er litt vanskelig og se heck og front da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå