Anne Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Jeg har lenge vært enig med meg selv om at jeg ikke skal begynne å spille dataspill fordi faren for å bli avhengig er overhengende, men når jeg nå ser GT4 må jeg vel si at jeg vakler... Siden jeg da altså har holdt meg langt unna alt som heter spill av denne typen, har jeg overhodet ikke peiling. Spørsmålet er derfor hvilke "dippedutter" som behøves for å spille dette skikkelig og omtrent hva det koster? (Kjekt å vite litt før jeg møter opp i butikken og blir sett rart på av en selger som er minst ti år yngre enn meg ). Det finnes vel alternativer etter det jeg forstår og hva er lurt/mindre lurt? Hadde dere dessuten blitt glade for å få dette i gave? ("Gubben" fyller 30 i neste måned ...) På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Hmmm.... Har en playstation II, ga vel ca 2 Lilla for min, men har så vidt jeg veit kommet en ny og mindre som er mer stillegående nå (Er sikkert noen brukte på Finn.no også)... GT4 koster ca 500 Kr, dyrt men skulle vel mene det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Hehe et konge spill, men får å være litt slem. Det screenshot'et du ser under her fra et annet spill som kommer til PS2 frister vel ikke mindre tenker jeg. Her er det flere screenshot's av spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Du trenger en slik selvsagt. Skal du spille gt4 trenger du selvsagt gt4 . Dessuten blir det jo ikke noe tess med bilspill uten et sånt her. Det var egentlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Det heter duppeditter. Ikke dippedutter. Du får kjøpt pakkeløsning, PS2 Slimversion med GT4 for rundt 1600,- Men vet ikke om dette er kun noen steder i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 Det heter duppeditter.Ikke dippedutter. Du har forsåvidt rett! Tusen takk for hjelpen! Å friste meg er slett ikke nødvendig, det klarer jeg fint selv . Etter å ha studert hagenisses linker har jeg kommet frem til at jeg nok trenger dette også... Eller i hvert fall dette. (Det siste kanskje mest fordi det av og til kan være litt upassende med et bilsete i stua...). Og for å gjenta spørsmålet; er dette en gave dere ville satt pris på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Bare en kommentar ang. de setene. Slikt er konge, MEN den første føles veldig ustabil (prøvd i butikk) og den siste ser ikke spesiel behagelig ut. Skal ha slikt selv engang dog, men blir trolig ingen av de to der. Ser at det finnes folk som lager slikt her i norge, de var dyre, men så betraktelig kraftigere ut og hadde smarte løsninger for å henge på veggen / dytte under senga / whatever Og det er jo en kongegave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Jeg er 32 og ville satt veldig pris på en slik gave. Må bare finne meg en dame først som vet hva et bilinteressert mannfolk ønsker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Jeg hadde blitt KJEMPE fornøyd for en slik gave.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 Må bare finne meg en dame først som vet hva et bilinteressert mannfolk ønsker seg. Husk å stille de riktige kontrollspørsmålene på første "daten" Frode! Kjenner et par meget bilinteresserte karer som har endt opp med samboer/kone som ikke har førerkort en gang og slikt blir det problemer av når den første forelskelsen har lagt seg! Har nå fått opplyst på et visst sted (Gjett hvor! ) at man er for gammel til PS2 og slike ting når man har passert 30!!! OK, så er jeg barnslig da, men det har jeg ¤% meg tenkt å fortsette med! (Det håper jeg virkelig min bedre halvdel har også...). Er vel for "#¤% bedre å gjøre noe morsomt sammen enn å sitte å glo på passivt på den lille firkantede boksen??? Helt OT selvfølgelig, men veldig godt å få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Har nå fått opplyst på et visst sted (Gjett hvor! ) Her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 Jepp , men han fikk jo så hatten passet! (Det verste er at fyren sikkert har hatt også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Vær obs på at irritasjonsnivået i gt4 er svært høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Hehe et konge spill, men får å være litt slem. Det screenshot'et du ser under her fra et annet spill som kommer til PS2 frister vel ikke mindre tenker jeg. Her er det flere screenshot's av spillet. går det ann å få vanlig E30 i spillet også?? og går det ann å skifte felger på bilene og andre ting... i så fall må jeg ha det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 Vær obs på at irritasjonsnivået i gt4 er svært høyt. Mener du at jeg ikke tåler det ? Har hatt influensa en uke, så det skal svært lite til nå... Nesten feberfri i dag, så jeg får satse på å komme meg litt ut i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå