Gå til innhold

Menn og Kvinner på shopping


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis jeg finner klær jeg liker så kjøper jeg to par så slipper jeg og handle klær på en stund,hater og gå i butikker som ikke er relatert til motor og bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må nok innrømme at eg e mere den røde streken på det skjemaet der :whistle:

Vi...(min bedre halvdel og jeg) sliter litt med hva den første modellen illustrerer. :roll: Vi har helt divergerende synspunkter på selve begrepet "shopping"...jeg får fnatt av kjøpesentre og handlegater med mange mennesker og det er derfor ikke så ofte vi handler sammen. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, jammen, jammen..... Vi må jo sjekke ut varene før vi velger en, somregel holder ikke lommeboka til ALT vi har lysst på, så da må vi jo bruke god tid på å finne det vi liker BEST :lol::lol::lol:

Hehe! :lol:

Du har helt rett! Nå har jeg noe å si til samboern vis han klager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at "den røde streken" skal følges, men alt som er i nærheten skal tas, snus og vendes på. Selvom fruen har funnet det hun er ute etter ved første stop og godt fornøyd med tingen, kan det jo hende hun finner noe som er enda bedre et annet sted - shopping skal ta tid, nemlig.

Godt å få det ut... har det bedre nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men jeg er nesten kurert til tross for at jeg var en ekte og gjennomført "shopoholic"! Kuren var en uke på konstant shopping (10 -11 timers dager) på et par enorme kjøpesentre i USA. Det var svært dyrt der og da, men de pengene er helt sikkert spart inn igjen i etterkant, siden jeg nå knapt orker å se et kjøpesenter.... :lol: Overdose ser altså ut til å være tingen :P !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja. Kan ikke si jeg kjenner meg igjen på at jeg har vært shopoholic, men jeg får overdose hver gang jeg går inn i et kjøpesenter. Da går det for en måned før jeg orker å dra tilbake. Så det gjeller å få med seg de en trenger til neste gang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...