Kjell Rune Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 det der ble jo fint d da. grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Det der ble pent! Grattis.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Veldig bra! Skal du gjøre noe mer nå så må det være senking. Får litt "styltefeeling" slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Får vel være litt kritisk jeg da Synes det så ut som den går på stylter. Så, senking må du nesten ha nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 He he...Har jo tenkt tanken på senking da... Hvordan blir bilen å kjøre etter å ha senket? Og, hvor mye bør senkes foran/bak? Endelig, hva koster det å få dette gjort? (skjønner jo at pris varierer med merker og kvalitet, men sånn ca?). Jeg har litt andre planer også...Få bytta lykter foran og bak, samt se å få en CD-spiller i bilen! Takk for komentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 GS Bildeler har tilbud på senkesett til E39. Det koster 1490 kr for 40/20 mm. Dette blir ikke FOR lavt og stivt på din bil Du får også dyrere senkesett, men spørs jo hvor mye du vil legge i det. Har selv 60/40 på min E36, men så liker jeg at den er litt hard Jeg hadde satt senkesett som første prioritet, deretter hadde jeg byttet ut lyktene! Oranse er ikke veldig pent GS har også tilbud på Angel Eyes til bilen din. De koster 4190 kr. Baklyktene koster fra 2000 kr og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 men så liker jeg at den er litt hard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 akkurat samma felger som jeg handla til en sort A3 for 2 uker siden:) fine felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 jeg har 245/35-19 og jeg merker ingen ting til at de er så lave, kun på grus, i love BMW, har kjørt det meste, ingen ting er bedre en en bmw 5 eller 6 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå