BalleKnalle Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 At bilen blir raskt dritete nå er nesten ikke til å unngå. Har du breie dekk/felger blir det jo ikke bedre av den grunn. Da vil jo all møkka som ligger på veien sprute opp langs sia på bilen din. Alt for mye støv og drit i lufta på denne årstiden.... Vent til sopebilene har tatt et par turer da kan det poleres og shines felger og bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Sopebiler?? Hehe....nå skjønte jeg hva du mente Trodde soperne hadde fått egne biler...huff....sorry må le Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Kan godt hende de er sopere, men rent blir det! (feie-biler for de som ikke har skjønt det enda ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Soperne har da egne biler! Kalles også frisørbiler ! Var t.o.m. en egen kåring i ett eller annet bilblad for ikke så lenge siden. Lurer faktisk på om det var VW Beetle som vant... Ellers synes jeg biler holder seg mye lenger rene med skikkelig polering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Er det ikke Mazda MX5 Miata du tenker på nå? Frisørbilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Er det ikke Mazda MX5 Miata du tenker på nå? Frisørbilen? MX5'en kommer selvfølgelig høyt på lista over frisørbiler, men akkurat i denne kåringen var den ikke med så vidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Fort møkkete? Neida. Jeg vasket min forrige lørdag, så på fredag og på søndag igjen. Og nå er den like møkkete Er vel på tide å sende den til bilpleie igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Tror jeg har den verste lakken å holde ren (mauritius blå perlemor), vasker bilen annenhverdag (ihvertfall) tørker den med pusseskinn og lar den nesten stå til den blir tørr, kjører 1 km/h over vanndammene men han blir svart alikevel..... Kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 bare å ta av seg brillene det Hahahah Konge-løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå