Gaute Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Lørdag 2. April blir det vårpuss for medlemmer av BMWCCN i Rogaland. Adressen for dagen er Bilpleiespesialisten i Hillevågsveien 101, Stavanger. Prisen er i år satt til kr 250,- og det blir servert kaffe/brus og noe å bite i. Dette er en gylden anledning til å få bort vinterens rester fra lakken, og ikke minst en flott mulighet til å bli bedre kjent med andre BMW entusiaster. Det blir garantert en sosial dag, med mye gode bilpleietips! Har du spørsmål, eller ønsker å melde deg på, kan du kontakte Stig Johansson på tlf: 91 16 35 27 eller stig.johansson@online.no Og hvis du ikke er medlem i BMW Car Club Norway, så kan du melde deg inn på stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Jepp det er meg Gaute sikter til. Hvis noen her på forumet vil være med og ikke tørr å ringe eller sende mail, kan de sende en PM. Sjekker siden her hver ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Var det ikkje en stund snakk om at det skulle være over to dager pga stor interesse? Kan desverre ikkje være med den 2. Såfremt eg ikkje klarer å lure utdrikkingslaget til pusse på bilen min da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Andre pulje er 30. April så du får en ny sjanse da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Åh, d va godt.... kan jo selvfølgelig ikke på lørdag jeg heller Helsikkes jobb jeg har asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 må du være/bli medlem av BMWCCN for å kunne bli med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 må du være/bli medlem av BMWCCN for å kunne bli med? Ja men du kan ordne innmelding på stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Er på plass jeg ihvertfall, med småskitten bil. Og ENDELIG med sommerdekka på! Hva er det vi får for disse 250 kr forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Åh, d va godt.... kan jo selvfølgelig ikke på lørdag jeg heller Helsikkes jobb jeg har asså Si til sjæfen din at du må ha fri for du skal ha vårpuss på BMW'en. Jeg hadde hvertfall gitt deg fri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Åh, d va godt.... kan jo selvfølgelig ikke på lørdag jeg heller Helsikkes jobb jeg har asså Si til sjæfen din at du må ha fri for du skal ha vårpuss på BMW'en. Jeg hadde hvertfall gitt deg fri! Hehehe, hadde det bare vert så enkelt... Jeg har vel den mest usympatiske og mest egoistiske sjefen som finnes... så det går nok ikke Får prøve å få deg til sjef da, når jeg finner meg ny jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Ja ka får me for disse 250 kr? Og va det mer plass på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Du får bilen renspylt, å så får du bruke det du trenger av poleringsmidler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Stemmer som Tåmi sier. Pluss du kan få drikke så mye kaffi du bara vil. Bare husk at jeg og skal ha. Så fixer vi alltid noe småting å bite i og litt brus. Så er det jo så klart det sosiale som teller veldig mye. Må heller ikke glemme at Jan (høvdingen på Bilpleiespesialisten) stiller med gode råd og vink. Hjelp gir han også. Jeg har på dette tidspunktet 8-9 påmeldte til førstkommende lørdag. Vi kan få inn max 15 biler. Så det er da 6-7 plasser igjen. Den 30. har jeg nå 4 som har meldt seg på. Samme max antall biler. Husk at hvis du melder deg på så er det bindende. Det har vi mått gjøre pga. folk ikke har mødt opp tidligere, og vi egentlig har vært for få. Vi må jo tenke på at Jan stiller plass og seg selv til rådighet på en fridag. Vel møtt folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå