Gå til innhold

Blir dette kult???  

30 stemmer

1. 1. Blir dette kult???

• Ja
      20
    • Nei
      0
    • For stort
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå som den stakkars bilen min har fått så mye bank må jeg jo piffe den opp litt for eventuelt salg. da vil jeg gjerne høre deres mening om disse felgene på e 36 med dim 8,5*19 fremme og 9,5*19 bake.

IMG_0606.sized.jpg

Skrevet
Skal du kjøre rundt på 19 tommere får bilen din hvertfall bank!

hvordan d?? er vel demperne som skal ta for støt og lignende og ikke felgene. skjønner jo att dekka hjelper til men med ett bra understell skal d jo funke fint. er jo samme rulleomkrets som 17"hjula er nå.

Skrevet

hei, har selv hatt disse felgene på en M3 coupe -93, og de var jeg veldig fornøyde med, men jeg syntes egentlig de var ett hakk for store.. :roll:

18" er finest på E-36! hadde 235/35 dekker rundt om, og trengte ikke å rulle hjulbuene så mye. kjørte med H&R høydejusterbart understell skrudd i bånn.. :lol:

Skrevet

Har sett 20" på e-36 jeg, det blir hakket for stort da...

akkurat den typen felger som det der kler å vere litt store da.

go for it sier nå jeg!!

Skrevet

Trur det kunne blitt rått jeg... så lenge bilen er nok senka.. :) men så liker jo jeg de felgene der utrolig godt og da..... 8)

Skrevet

har i dag vært og sett på de og jeg tror jeg går for de derre. var utrolig kule og jeg skal jo valse bilen en hel del uansett. :) detta blir bra tenker jeg.

Skrevet
har i dag vært og sett på de og jeg tror jeg går for de derre. var utrolig kule og jeg skal jo valse bilen en hel del uansett. :) detta blir bra tenker jeg.

Felgene er helt klart kule, men var jeg deg hadde jeg valgt de samme felgene i 18"...litt kjøreegenskaper skader ikke. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...