elementz Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Kan noen legge inn bilder av E36 med E46 m3 front? Vurderer å kjøpe dette til bilen min. Vis gjerne andre bilder av fronter du mener jeg bør sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Det er bare en front og det er e36 m-fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 hva du ga for din front da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Bmw cabrioleten som Azzido hadde. hjemmesiden hans: www.azzido.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Min var på bilen når den trillet ut fra fabrikken den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 gøy det, fint med m-tech..dyrere å koste på selv.. men man lever jo bare engang i livet..så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Her er også en: http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Det er bare en front og det er e36 m-fronten. Jepp...det er bare en front på E36 og det er E36 fronten (alt. M-Tech fronten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg skal ikke si noe på den orginale M-tech fronten, men nå spurte nu stakkaren om E46 M front E46 M front ser rå ut den, men jeg tror jeg ville holdt meg til E36 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 er egentlig veldig imot E-46 front på E-36, men på den estoril-cab`n ble det faktisk ikke så ille, men den grønne var ikke noen suksess.. kanskje pga fargen må netting? ville uannsett gått for M3 E-36 front jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Ja, nettingen skulle kanskje vært litt mørkere. ville uannsett gått for M3 E-36 front jeg da.. Enig. M front med rieger leppe, det er snacks. Samme med M leppe bak. Det er vel nesten ingen bakfangere som er finere enn den. De har en tendens til å se ut som de er laget til en helt annen bil enn BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Bare jeg som synes E46-fronten over er grei på E36 eller? Ser ut som anti-E46-M3-front-på-E36 har tatt fullstendig over her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Bare jeg som synes E46-fronten over er grei på E36 eller? Ser ut som anti-E46-M3-front-på-E36 har tatt fullstendig over her... jeg er ikke noe "orginalpoliti" jeg.. tvert imot, men den fronten syntes jeg er for stor og rund til E-36 karosseriet. ett eller annet som ikke stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg syns E46 M front er kult, i min tid hadde jeg planer om å kjøpe en sånn, men... penger... Syns bare at E36 M fronten passer best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Syns E-46 fronten er rå! Må ha E-46 bakfangeren også! Noen som vet hvem som selger den billigst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå