Frode H. Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Da ble det til slutt bilbytte på meg. Etter å ha prøvd flere ganger å selge bilen bestemte jeg meg for å bytte den inn. En lokal bruktbilimportør ville gi meg en grei pris i bytte på en Audi A3 Turbo og da slo jeg til. Hadde egentlig tenkt meg en nyere Compact men nå blir det Audi-fører av meg heller. Har alltid hatt sansen for disse bilene og gleder meg som en unge til å kjenne turbodraget trekke i rattet! Har ikke fått skikkelig bilde av den ennå men den er lik denne: Noen som har forslag til hva slags felger som vil passe på denne bilen? Tenkte først på AC Schnitzer men det blir jo litt feil på denne da. Noen S4 replicafelger kan sikkert bli bra. Får håpe jeg blir like fornøyd med denne bilen som jeg var med BMWen! Ønsk meg lykke til gutter og jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 hmm hvorfor gikk du fra bmw til audi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Hmmm,får håpe dette er en aprilspøk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimrisan Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 den var grønn........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Hmmm,får håpe dette er en aprilspøk.... Hmmm...man kan aldri vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Jeg antar at du skal bruke biltema-olje på den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Det er en aprillsnarr..... Frode hadde ALDRI sviktet Compact-klanen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Flotte turbo-felger på den, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Frode hadde ALDRI sviktet Compact-klanen Dere er totalt underlegne coupe-klanen uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 T.o.m. før jeg så bildet, var jeg sikker på at dette var en aprilspøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 synst den var litt merkelig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 1, 2005 Forfatter Share Skrevet April 1, 2005 Ska sei! Flere som har sjekket kalenderen sin i dag altså! Siden dere er så overbeviste er det vel liten vits i å dra spøken noe lenger. Det blir nok min gode gamle Compact som er kjøretøy #1 her i gården en stund til ennå. April April April! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Å svikte BMW er skikkelig ass!!!!! skal bestandig ha en BMW stående utenfor med meg jeg vertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Hehe. Good one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 he he godt det bare var en spøk ja... var vel ikke det peneste eksemplaret jeg har sett av en audi noen gang.. type spygrønn kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå