hagenisse Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Faktisk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Øyelokk og Gt leppe da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Er det feil av meg og tro at det var den spoileren du lakka i gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Øyelokk og Gt leppe da?? Come to the dark side eh? Ikke søren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 super fin e-34 dette her ja.. vekker savnet i meg etter den gamle til min sambo, sort med de samme felgene.. sukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 litt OT, men hagenisse har du de litt sota blinklys glassene på din bil?? i fronten altså? vurderer å kjøpe de jeg også.. syns de hvite jeg har er for "hvite" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Nope, på bildene er det noen klarglass-greier. Aldri likt de hvite, synes ikke de passer inn i det hele tatt, men var ikke fornøyd med de klarglass-greiene jeg hadde heller. De ser litt rare ut fra enkelte vinkler. Dermed ligger de i en eske hjemme nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 ja de så kanskje lit rare ut på nært hold ja... har liggende noen litt mer mørk tona glass på foretning hjemme som jeg vurderer.. liker det sorte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Ser mye bedre ut det ja. Driver og oppgraderer fronten min litt, men venter på deler fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Er det feil av meg og tro at det var den spoileren du lakka i gangen? Nei, det er det ikke... Og snart skal speil også lakkeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Såg kjempebra ut dette Gunnar Skikkeli pen den bilen nå, men det finnes bedre plasser å lakkere en i gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 2 speil er mye jobb så de tror jeg du må ta i stuen. Kan se litt på tv og sånn mellom strøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 2 speil er mye jobb så de tror jeg du må ta i stuen. Kan se litt på tv og sånn mellom strøkene. Hehe. Får se hva det blir til. Kan muligens vente til det blir varmt nok i skyggen ute.. men 18-20 grader er vel fortsatt et stykke unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå