Gå til innhold

Ny mod på min E34..


 Share

Anbefalte innlegg

Da var enda en mod på plass, nemlig M3/M5 baklukeleppe/spoiler. Liten, men etter min mening ganske betydelig mod. :)

Før:

IMAG0043_002.jpg

Etter:

Image2.jpg

(litt uklart bilde.., men bedre sidebilder kommer nok senere)

Image1_001.jpg

Image4_001.jpg

Jeg er godt fornøyd. Hva synes dere?

Fullførte mods:

- Hvite frontblinkere

- Hvite sideblinkere

- Rollo i bakrute

- 18" felger

- E39 M5/E46 M3 baklukespoiler

Kommende mods:

- Komplett 60/40 senkesett

- Bakrutespoiler

- Kanskje angel eyes

- Kanskje E36 M3-speil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker gutter!

hvor bestilte du den fra?

Jeg kjøpte den fra Ebay. Det krever litt modding for å få den på. Den må kortes inn et par cm..

Ble veldig bra! Akkurat passe diskrè den spoileren der. :)

Nettopp! Ville ikke ha noen svær spoiler, så jeg fant ut det var dette eller ingenting - og det ble jo bra, så den får nok stå på. Skiller seg litt mer ut enn helt standard. :)

framtidige mods: bytte ut den laaange eksospotta.. :lol::lol:

Den er egentlig ikke så veldig lang, stikker ikke utenfor fangeren, men 3cm kortere kunne den godt vært. Det er en endestuss en tidligere eier har satt på, så jeg kan jo alltids forsøke å få dyttet den litt lenger bakover. Får se på det en dag. Tror forøvrig det viser litt ekstra på disse bildene. Elendig kamera, så det svarte blir helt svart.. og fremhever alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner absolutt bli en pen bil dette Gunnar :)

Ja, begynner å nærme seg det jeg hadde sett for meg, men bortsett fra felgene gjenstår det mest drastiske..

Når skal vi ta gruppebilde? ;)

Må ta det i finværet en dag. Håper jeg får til en tur til vårmønstringen den 24., så vi kunne jo knipsa litt før eller etter det hvis du er med dit. Koster jo en formue (300,-?) å dra inn til Oslo, så jeg gjør det ikke uten videre..

Har du noen bra fotosteder? Er så pokkers folksomt i Oslo at det jo er folk overalt. Kanskje slottsplassen kan funke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta det i finværet en dag. Håper jeg får til en tur til vårmønstringen den 24., så vi kunne jo knipsa litt før eller etter det hvis du er med dit. Koster jo en formue (300,-?) å dra inn til Oslo, så jeg gjør det ikke uten videre..

Hehe, jeg har et par mods jeg må få gjort først, så får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...