ØyvindB Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Va å så på løp idag....IS'en e30 tok biler som Subaru Impreza GT, WRX, ny 911, evo 7, med mer. Du var ikke på løp, du var på førertrening. Det har ingenting med løp å gjøre. Neste gang anbefaler jeg deg å stille selv. BMWccn's kjørekurs er å anbefale, det avholdes 8/5 .. Noen bilder fra idag: http://home.online.no/~ob1000/Bil/reve030405/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Jeg måtte bare vise dere dette bildet fra http://www.tsfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet April 3, 2005 Forfatter Share Skrevet April 3, 2005 Va å så på løp idag....IS'en e30 tok biler som Subaru Impreza GT, WRX, ny 911, evo 7, med mer. Du var ikke på løp, du var på førertrening. Det har ingenting med løp å gjøre. Ja big deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Jeg måtte bare vise dere dette bildet fra www.tsfoto.com En skikkelig tøff bil med noen utrolig fine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Jeg måtte bare vise dere dette bildet fra www.tsfoto.com En skikkelig tøff bil med noen utrolig fine felger. helt like mine jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Hmmm...jo BBS´ene er skikkelig fine, men mon ikke disse Alpinafelgene er finere...jeg klarer ikke helt å bestemme meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Va å så på løp idag....IS'en e30 tok biler som Subaru Impreza GT, WRX, ny 911, evo 7, med mer. Du var ikke på løp, du var på førertrening. Det har ingenting med løp å gjøre. Ja big deal Forsikringsselskapet mitt synes i hvert fall det er en vesentlig forskjell... Flott bilde og bilen er tøff! Jeg er t.o.m. i ferd med å venne meg til flagget, men hvite blinkers hadde vel gjort seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 http://tsfoto.com/web/content/Cars/Revebanen%20-%20soendag%203%20april%202005/BMW.jpgJeg måtte bare vise dere dette bildet fra http://www.tsfoto.com Tøft bilde av Gaute dette og nå angrer jeg selvsagt på at jeg ikke tok turen i dag. Den tsfoto.com siden imponerte meg også! Skikkelig stilig side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 ja var helt greit i dag.. Men det var nesten ingen igjen når M3 E-46 kom ut på.. @Gassapaa: Hvor mange runder tror du ikke at IS'en er blitt kjør på den banene, di store ''superbilene'' skal ha power ned i bakken å. Og det er ikke lett på en så liten bane som reve, får alldri noe fart vist du skjønner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Raskeste bilen idag hadde vel godt over 300 hester, så mye effekt er ingen unskyldning for dårlige tider. desto mer effekt du har, desto bedre unsyldninger må du finne på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Hvem eier/kjører den øverste røde bmw`n der? Jeg tok en liten rånetur utover til Reve i halv syv, syv tia ikveld, og på veien bort kjørte jeg forbi denne på veien! Er bare nysjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Hvem eier/kjører den øverste røde bmw`n der?Jeg tok en liten rånetur utover til Reve i halv syv, syv tia ikveld, og på veien bort kjørte jeg forbi denne på veien! Er bare nysjerrig... Den tilhører en viss instruktør i BMWCCN Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Og Anne. Ja jeg har funnet tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Den røde RZ registrerte E30en tilhører Ove Kvam. Det er en 318is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Fant noe intressant som ikke kan stemme helt??http://www.trim-4-eldre.com/resultater/ ... tater.html Ifølge denne listen tar e30 318is'en en del gromme biler Du har faktisk rett i at det er noe som ikke stemmer helt. Det begynte å regne noe helt hemningsløst under tidkjøringen denne dagen, og da jeg kjørte var det overvann på mye av banen. Tiden min (2.11) er ikke helt representabel for hva jeg pleier å kjøre der. Og det gjelder flere av dem som står på listen. Men jeg pleier allikevel å ligge ca 1 sekund bak Ove med 318is'en når han kjører på gatedekk. Det samme gjaldt i dag. Han er enkelt og greit en dyktig fører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå