Gå til innhold

Treffes for å prate BMW:)

Share

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen her som bor i nærheten av Tønsberg/Horten?? Sentralt Østlandet....

Som kunne tenke seg å møtes for å dele erfaringer og ta en kopp kaffe å prate sjit hehe :lol:

Jeg kan en del om biler, men ikke så mye om BMW.

Det hadde vært morsomt vist vi kunne møtes jo flere jo bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor det endel folk rundt omkring der, men særlig sentralt er det jo ikke. La oss holde oss innafor bomringen i Oslo ;):lol:

Jeg har et kompromis...la oss holde møtet på et nøytralt sted...Århus eller København ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med et styremedlem i BMWCCN Øst ( :P ) og lørdag 23. april kl. 11.00 arrangerer de vårpussetreff hos Alf Lie Motor i Professor Birkelands vei 27 på Furuset i Oslo. Det vil bli rikelig anledning til å ta en "kopp kaffi og prat litt sjit" og er du ikke allerede medlem, kan det ordnes på stedet.

I tillegg vil det bli demonstrasjon av paintbrushing (Utbedring av småskader uten sparkling/lakkering) pluss muligens noen andre overraskelser.

Har også snakket med formannen i BMWCCN Øst i dag og jeg skulle hilse så mye og ønske hjertelig velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor det endel folk rundt omkring der, men særlig sentralt er det jo ikke. La oss holde oss innafor bomringen i Oslo ;):lol:

Jeg har et kompromis...la oss holde møtet på et nøytralt sted...Århus eller København ? :D

Skal vi til Danmark stemmer jeg for Ålborg og Jomfruanesgate. Der er det mye pent å se på også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi til Danmark stemmer jeg for Ålborg og Jomfruanesgate. Der er det mye pent å se på også :D

Hehehe...Ålborg er selvfølgelig også helt i orden for min del. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker stadig med dette styremedlemmet i BMWCCN Øst ( :lol: ) og det er relativt konkrete planer om et "garasjetreff" i Oslo litt nærmere sommeren. (Verkstedhall samt andre praktiske ting er i orden så det mangler egentlig bare å sette en dato... Det er imidlertid styremøte i morgen, så sannsynligheten for at det skjer ganske snart er relativt stor). Dette blir svært uformelt og en god anledning for de som ikke har vært innom BMWCCN tidligere til å bli litt kjent før man står der og føler seg helt alene på et eller annet stort treff.

Det hadde jo imidlertid vært litt morsomt å vite hvem herfra som kunne tenke seg å komme?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nærmere sommeren trenger ikke bety midt på sommeren. Drar jeg hjem blir det ikke før i juni (er ferdig på skolen 31. mai), men dama må jobbe her, så det er jo spørs om jeg/vi orker 2mnd++ borte fra hverandre... :shock:

Er med andre ord en fare for at jeg blir her hele sommeren, og da kan jeg sikkert bli med, men får se alt an litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller jeg. Og hvis Gunnar ikke reiser hjem for sommeren så drar jeg med ham og ;)

Kan jo være verdt et arrangement i seg selv det :wink: ! Jeg kommer tilbake med mer info. og har vel egentlig kommet med et forslag om en av ukene i mai som ikke er full av helligdager evt. helt i begynnelsen av juni.

Selv har jeg tilbudt meg å stille som kaffekoker, men nekter å steke vafler! :lol: Kjenner jeg meg selv rett, skal vi vel imidlertid klare å arrangere noe å bite i likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...