SeT Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Hvor mye skal du ha for din SeT? Rundt 1300-1400 ellers beholder jeg den selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Har netopp montert anlegg i en e30 der sitter det orginalt 5.25" det er samme prisen på Focal enten det er 6.5" eller 5.25" men det blir enklest for deg å montere 5.25". Focal og Audison bruker hverandre som referanser så det er en meget god kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Har netopp montert anlegg i en e30 der sitter det orginalt 5.25" det er samme prisen på Focal enten det er 6.5" eller 5.25" men det blir enklest for deg å montere 5.25". Focal og Audison bruker hverandre som referanser så det er en meget god kombinasjon. Med andre ord så passer det rett inn? Er det samme dybde på disse focal høytalrene som det er på de orginale som står i? Det hadde jo vært perfekt om det hadde vært sånn. Og SeT, trur jeg skal prøve det gamle forstekern, viss den ikke duger så kan jeg jo hørre med deg om du ikke har solgt den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Kjekt at det passer da! p.s tror nok ikkje du kommer til og angre vist du velger ellementer fra focal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå