Stephan.s Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Hmmm... at man kan mislike en bil kun fordi den har en rekkefirer er nytt for meg. Dette kalles seksersyken og inntreffer nå og da hos 520-eiere som oppdager at tross fin lyd, så blir de frakjørt av mang en honda civic. Nja, når jeg ser en honda civic i speilet som på død og liv skal forbi så får han lov. Jeg vet alikevel at jeg da har bedre bil uansett Men sier som den gamle Crispo reklamen: Lyden er halve opplevelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CSM Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 XX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drdiablo10 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 fra plass 1-10: VOLVO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Vw, da spesielt golf. Kia Daewoo Volvo 240, 740 osv.(de eldre) De nye ekke så ille egentlig Hater biler med FORHJULSTREKK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Shitlist:VAG - Underdimensjonert forstillinger, foringer, stag... Auda detter fra hverandre, dvs. dårlig detaljfinish (80-tallsaktig med rødt horelys). Dessuten er reg.-reimbytte på visse Auda noe skikkelig svineri!! Skrekkeksempelet er allikevel VW Caravelle med fullstendig utbytting av forsilling på 15000 km Subaru - Oljetrompet! Velfortjent kallenavn (- gjett hvorfor)! KIA - Stygge som faen. Og kjedelig. Generellt underdimensjonert. Det er en grunn til at de er billige og detter som en sekk i pris. 5 års reklamasjon ligger i bunnen av de 7 årene garanti... og hvor lett får du skrevet noe som helst på garantien (uten å ringe TV2 eller advokaten)? Mercedes - Ultrakjedelig. Overdreven pris i forhold til kvalitet. Og som de fleste andre biler så ruster MB også. Toyota - vel... Bedre internkontroll og kvalitet skal man lete lenge etter, men de vanligste modellene har ingen spesiell sjarme å rutte med. Ford Focus - Jada, de er jævlig bra... Men Peugeot har også en sterk motor og ser desto bedre ut!!! Nyere SAAB - Har blitt desverre blitt ødelagt av IDIOTENE i GM Det beste i hele bilen var SAABs egen knallsterke R-4 turbomotor! Men hva kan forsvare baklyktene til 9-3 cabben??? Ehhhh.. Dårlig finish på detaljer i Audi?? Greit at man velger å kjøre BMW, men dette blir jo bare det reneste sludder! Audi er ledende på interiører, både hva design, kvalitet og ikke minst opplevd kvalitet angår. Punktum. Og når det gjelder underdimensjonerte forstillinger... Gjett hvilket annet tysk bilmerke på tre bokstaver som har slitt med samme problemet...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Denne bilen her synes jeg bare er så j********lig stygg! Er helt utrolig. Til og med navnet er helt feil: Ssangyong Rodius! Hvis jeg havner i en bilulykke og våkner i en verden med sånne biler... og jeg er gift med Ari Behn..ja da skjønner jeg at jeg skal straffes hardt for mitt syndige liv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Denne bilen her synes jeg bare er så j********lig stygg! Er helt utrolig. Til og med navnet er helt feil: Ssangyong Rodius! Hvis jeg havner i en bilulykke og våkner i en verden med sånne biler... og jeg er gift med Ari Behn..ja da skjønner jeg at jeg skal straffes hardt for mitt syndige liv. Haha, her er jeg enig. Det der må være den styggeste bilen som er i produksjon i dag. Mulig den og er bra rent kvalitetsmessig, men det hjelper så fint lite med det utseendet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Shitlist:KIA - Stygge som faen. Og kjedelig. Generellt underdimensjonert. Det er en grunn til at de er billige og detter som en sekk i pris. 5 års reklamasjon ligger i bunnen av de 7 årene garanti... og hvor lett får du skrevet noe som helst på garantien (uten å ringe TV2 eller advokaten)? Ford Focus - Jada, de er jævlig bra... Men Peugeot har også en sterk motor og ser desto bedre ut!!! Eneste jeg får ut av dette er at du faktisk ikke vet hva du snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Skal man følge hva Fredrik sier,så har jo faktisk bladet motor(ja,NAF bladet) kåret BMW til vinner i forhold til hva kundene mener da. Jeg mener BMW har med kvalitet,image, tilfredstillelse,komfort og sportslighet å gjøre,er vel ikke så veldig mange biler som jeg syns gir BMW pisk der. Jeg liker ikke:VW(spesielt homobilen golf),opel og asiatiske biler(med få unntak).Franske biler er heller ikke så spennende i mine øyne,selv om de har en del bra teknologi. Og folkens,glem ikke hva tråden heter:Hvilke bilmerker LIKER vi IKKE. Dvs at dette er hva folk mener,og ikke hva som er faktiske forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 alltid mislikt SAAB! Flott at det ikke bare er meg! henger meg på denne jeg! faen for noen stygge biler. dei nye stasjonsvognene ser jo faen ikke ut saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CSM Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 XX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 ang. STYGGE biler; Fiat Multipla er vel ikke den mest heldige konstruksjonen dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Mercedes-Benz W201 (190-klassen) kom på markedet hele 8 år før E36 så dagens lys... og den var lysår foran den samtidige E30 i 1983 da den kom på markedet. På enkelte områder var W201 til og med bedre enn E36 og dermed kan modellen knapt kalles en dårlig bil. Jeg har hatt to stk. W201... en 1984 modell 190E 2,0 i 1985 og en 1989 modell 190E 2,3 i 1989 (kjøpt ny). Jeg har også hatt en 1987 modell E30 320i i 1988 og en 1997 modell E36 323i i 2001... så jeg vet sånn nogenlunde hva jeg snakker om... Vedr. Mercedes-Benz W201... les & lær... Bøyer meg for deg Fredrik da du tross alt har en del flere år bak deg enn det jeg har Men i mitt eksempel med MB W201 190E -87 mod så viser jeg til at den jeg hadde var 2l utgaven (eller 1.9l som vognkortet sa) på 100+- hester og rekkefirer som hostet og harket som en traktor. Bilen var langt ifra god stand. Fungerte som A-til-B bil og leke med på grusen, men ikke stort mer. Hvis jeg sammenlikner den med Mustangen jeg hadde i samme periode så var MB'en dårlig. Med unntak av i svinger Vil også poengtere noe jeg tror du allerede vet Fredrik og det er at Carl Benz laget verdens første bil (les: første, ikke serieproduserte) så Mercedes har hatt en del flere år på seg til å finjustere bilene (selvom det kanskje ikke kan sees på som et verdig argument). Kan godt hende MB lå forut for sin tid på ytelse sammeliknet med andre tyske merker på -80 tallet, men personlig har jeg ikke sansen for Mercedes. Hadde jeg hatt det, hadde jeg ikke vært så mye på bimmers.no som jeg er Poengterer igjen at dette da er min personlige mening og erfaring, så er strengt tatt unødvendig å brenne meg på det. Skulle jeg kjøpt meg ny-eller gammel bil i dag, hadde mest sannsynlig valget havnet på BMW da det er et merke jeg har et godt forhold til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 ang. STYGGE biler; Fiat Multipla er vel ikke den mest heldige konstruksjonen dere! Den vekker oppsikt, ingen tvil, men rister på hode hver gang jeg ser en i frustrasjon for eiers smak i bilvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå