Diezelpower Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Jeg er nå meget fortvilet! Jeg har ventet over 8 uker på felgene mine siden jeg bestilte dem. Sharif har ikke ringt meg tilbake eller noen ting. Jeg har ringt dem sikkert hundre ganger uten å komme gjennom (dette høres kanskje mye ut men jeg har sikkert ringt mange flere ganger) Når du ringer er det opptatt hele tiden, greit nok det...de har sikkert mange kunder. Jeg har bestilt dekk og felger til 40.000 kroner, og måtte forhåndsbetale 5000. De har ikke ringt meg tilbake EN gang! Jeg ringte dem i forrige uke og da sa de at de ventet på bakdekkene. Det er PISSPREIK! Jeg har ventet i 8 uker på greiene mine, og de kunne faen meg ha lagt av til felgene kom. Om under to mnd har samboeren min termin og vi venter en liten baby. Da er det andre ting en bil som står i fokus. Er det andre som har blitt lurt, vennligst skriv inn her. Jeg vurderer å anmelde Sharif for dette. Jeg er dritt lei hele felg prosjektet, og angrer på at jeg noensinne involverte meg med butikken hans. Det kan stå så mye rosende ord i både aviser og på nett, men jeg sier meg faen ikke enig i noe av det. Jeg er rasende forbanna og sitter her og skjelver for jeg er så sint!
hagenisse Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Jeg fikk både felger og dekk jeg, men det er et utrolig rot der oppe. Hvor mange har selv vært med inn på lageret for å hente felger og dekk og så bære det bort til omleggingsmaskina? Jeg har.
318iAT Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Hev kjøpet, finn en forhandler som har varene på lager.
Tore Diesel Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Hev kjøpet, finn en forhandler som har varene på lager. Ja, det hadde vel jeg gjort også, men for å kunne heve kjøpet, må man vel komme i kontakt med selger!? Forstod det slik at det var litt av problemet her.
Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 hev kjøpet og gå inn på www.big-wheels.no ring nummeret dit og snakk med Radni. han fikser det du vil ha. har han ikke på lager ordner han det på ett par dager.
Desloch Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Har samme problemet med å komme gjennom på telefon. Jeg derimot, har vel "bare" ringt 50-60 ganger. Jeg sendte inn en bestilling på torsdag, og de har heller ikke ringt meg. Kanskje litt tidlig enda Men, i januar var det INGEN problem. Da ringte jeg dem og de tok telefonen med en gang. Deretter betalte jeg inn beløpet, og de sendte felgene SAMME dag! Det var veldig bra serivce. Pratet med en som het Lars, men han jobber der visst ikke lengre. Men, er litt fortvila nå ja. Får drøye det et par dager, før jeg purrer på dem igjen (vet jo hva jeg skal ha, må bare få kontakt med dem!)
BalleKnalle Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Hvis det går så utrolig bra som de hevder, så må det jo være mulig for dem å ansette noen til å ta imot bestillinger fra telefon/internett?
hagenisse Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Så vidt jeg forstod på en av de som jobber der, så skal det utvides, men det var til neste år. De kunne godt ansatt noen med litt mer kompetanse og, du burde vite hva du skal ha om du skal handle der. Et dekk er et dekk liksom Balanseringen på min bil er, ikke overraskende egentlig, dårlig. Rister i rattet rundt 80. Gnølkfldsk. Samme gjelder forresten eiker motorshop, bare rot der og. Kamerat hadde hjulene til balansering der 4 ganger uten å bli bra, da ga han opp og dekkmann fikset det på første forsøk..
Raven Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 å ringe til shariff på denne tiden av året er jo helt dødsdømt. er jo ikke sjans å få snakket med noen der. på Torsdag var det så fullt der at de vurderte å stenge porten. vi bestillte noen felger til cossien der i fjor som heller aldri kom, men det var bare å dra tilbake å få tilbake forskuddet. ikke verre en det.
Diezelpower Skrevet April 11, 2005 Forfatter Skrevet April 11, 2005 Snakket med ei som heter Nina der idag... Hun lovte meg at jeg skulle få felgene innen onsdag. Hun lovte også at når de hadde vært hos DHL idag skulle hun sende meg pakkesporingsnummer. Hun har enda ikke ringt! Jeg er JÆVLA skuffet! Kommer aldri til å handle der mer. Kommer ikke til å anbefale dem til noen heller. Da betaler jeg heller ett par tusen ekstra for å føle meg litt mer trygg enn jeg gjør akkurat nå. Jeg stoler ikke fem øre på dem lenger. Dersom de ville prøvd å ordne opp i rotet sitt, hadde hun ringt meg nå. Da jeg ringte tidligere idag la hun seg helt flat og sa hun tok alt på seg. Elendig kundeservice og oppfølgning. Ta mitt råd: Hold dere unna Sharif! Dersom han ikke tar en person som handler for ca 40.000 seriøst, tar han da en som handler for 15.000 seriøst? Lykke til alle!
Saltkjelen Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 har bestilt felger der, og er utrolig fortvilet jeg også. jeg har riktignok bare handlet for 15000. Sist lørdag sa han at de var klare til Onsdag, så jeg kunne komme opp, og han skulle ringe meg. jeg svipper opp med lastebilen for å ta med felga ned igjen, men de hadde ikke felga. jeg kom opp på lørdag(1 uke etter bestilling), og for å se om de hadde kommet, men han sa at det hadde kommet 1000 slike felger, og blandt de var forhjnula mine. dvs, at bakhjula mine var ikke med de, og er redd han ikke klarer å skaffe de. er litt fortvilet om jeg i det hele tatt får de. gidder ikke hente 2 hjul heller lism. jeg ser etter nye felger i mellomtiden, og har han ikke klart å skaffe bakhjula mine, kjøper jeg hos en annen.
BMWPower Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Jeg har også bestillt felger til M3en min der. Snakkte me ei hyggelig dame, så lovte at di skulle ringe meg opp dagen etter på med pris og lev tid. Og d er vel ca 2 uker siden nå Så da betaler jeg heller 3500kr mær og kjøper dem hos en seriøs forhandler her hjemme som har dem på lager!!
Ta2 Skrevet April 15, 2005 Skrevet April 15, 2005 Prøv å ringe 64839202 dere. TM Dekk & Bilpleie - ligger på Skedsmokorset. Felgene er muligens dyrere der(?), men dekk er både like billig, og noe er også billigere. Mye må bestilles, men tar ikke 8 uker! Hehe. Men alle bør være oppmerksomme på at jo flere ledd som må innblandes, jo lettere er det for at forsinkelser oppstår. Så skal man ha noe utenom det vanlige, og det må spesialbestilles, så kan det ofte ta litt tid. Uvanlige dimmensjoner ligger ikke og flyter over hos alle leverandører heller. I tillegg har man post/transport, toll osv. Mye som kan gå galt!
Diezelpower Skrevet April 23, 2005 Forfatter Skrevet April 23, 2005 Nå har jeg endelig fått felgene! Helt utrolig! Felgene var sinnsykt råe, men har prøvd å få kontakt med dem i etterkant for å få TUV papirer og forsikringspapirer... Faen de er treige! "Den hyggelige damen" som heter Nina lovte meg for to dager siden å faxe dette....men har det skjedd? -Nei! Godt råd: Ligg unna Sharifs med mindre dere har JÆVLA god tid. Det vil si flere måneder. Jeg har ikke god tid, i alle fall ikke når jeg har betalt depositum. Lykke til!
Saltkjelen Skrevet April 23, 2005 Skrevet April 23, 2005 jeg droppet dem jeg. gidder ikke mer, så nå har jeg kjøpt meg andre felger. gidder ikke det sinkefjaset der oppe, og den servicen. Nei, jeg handler neppe hos sharif igjen tror jeg. få slengt ut noen bilder a!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå