///M Skrevet April 24, 2005 Skrevet April 24, 2005 sikkert dem har mye å gjøre,nå er jo det sesong for fete felger og breie dekk
Saltkjelen Skrevet April 24, 2005 Skrevet April 24, 2005 Hvordan legger jeg inn bilder?? Har du galleri?, eller ligger bildene på nettet? kopier bilde adressen, og gjør slik:
inflames662 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 sorry, men må bare ta opp igjen denne gamle tråden. Folk skriver at de skulle forbedre seg angående kundeservice, men i dag 6 år etterpå er det jo like ræva. Helt elendig kundeservice, når de driver en slik stor butikk som de sier burde de kunne greid å en eller to som svarte på tlf. Tror egentlig ikke de har en eneste en som tar seg av kundeservice.....
wicky124 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 er vel NESTEN klin umulig å komme igjennom på tlf...Men går om du ringer ganske tidlig på dagen...kom igjennom tidligere idag faktisk Er faktisk ganske fornøyd med kundeservicen der...balanserte dekka...så var det noe galt med spacern på bilen min..kjørte tilbake par dager etterpå og de ordna det uten stress....
inflames662 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 fornøyd med vinterdekka jeg kjøpte der i fjor. Er jo grisebillig for 205/55/16 der, men når man først skal ha annen dim. hadde det vært veldig greit om man kunne sjekke prisen før man drar helt ut dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå