Gaute Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Slike klunkelyder kan også komme fra bremsene. De skal ha en fjær som klemmer den ytterste bremsklossen mot kalipperfestet. Min bil hadde for vane å miste disse fjærene en stund. Da fikk jeg en slik klunkelyd i små dumper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hmm. Jeg har også fått en klunkelyd i små dumper nå. Kan man se om denne fjæren mangler uten å demontere masse Gaute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hmm. Jeg har også fått en klunkelyd i små dumper nå. Kan man se om denne fjæren mangler uten å demontere masse Gaute?Det er jo allltid vanskelig å se om noe man ikke vet om mangler. Men på E36 kan man tydelig se denne fjæren utenpå kalipperen. Den er godt synlig dersom man kan se litt gjennom felgene. Skal se om jeg finner et eksempelbilde.Vet jo forresten ikke om dette er likt på E34. Skal se om jeg finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Ta av hjulet kan jeg alltids gjøre, men orker ikke skru av så mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Her kan man tydelig se fjæren som sitter inn mot senter på kalipperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 p,s tar du en levende gris presser den nedi demper tårnet blir den tjukk seig og klebette. nøff nøff hvor kan jeg kjøpe en gris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 p,s tar du en levende gris presser den nedi demper tårnet blir den tjukk seig og klebette. nøff nøff hvor kan jeg kjøpe en gris? ja si det, di selger jo bamser på biltema så du kan jo prøve der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Det kan jo være støtdemperlageret som er gåent da. Det kan også være stabilisatorstag som er slitt. Hvis de bare tok en kjapp sjekk, så kan det hende de har misset det Det er jo fort gjort å sjekke dette selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasf Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 har nå fått svar fra verksted hva feilen på min lyd med "klunke" lyder var. Noe som heter "klikkestag" i forstillingen som det var slark i. Visstnok en vanlig feil på e46. Hvor mye det koster å fikse vet jeg ikke enda, men kanskje noen andre her vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Jeg fikk morsomme lyder når toppbolten på demperene ikke var skrudd skikkelig til Det fikk jeg og! Jeg og Etterstram de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 hvordan går det med dine eccosko a ettertenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 tror de er nede på minnimal grensen med gummi dem nå. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå