Evopower Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Off topic...tenker på å kjøpe meg 2003 modell Nissan Patrol med diesel og automat jeg.. Disse har sperre på mellomakslingen og bakakslingen og ved en knapp kan du løsne stabstaget bak slik at bahjulnene får max grep i terrenget. Også en meget strek og god trekkbil til løpsbilen og som varebil har jeg mer enn nok plass til det jeg trenger og samtidig en unnskyldning for ikk eå kjøre på så masse folk..
Gunnar Skrevet September 16, 2006 Forfatter Skrevet September 16, 2006 Drittbil..*host* hehehe Den er mer driftssikker enn noen BMWer jeg har hatt, og knuser de på fremkommelighet. Ikke nok med det, men så er den bedre utstyrt (4 x el.vindu, A/C, diffbrems, lavgir, osv.), bruker mindre bensin, og koster ikke stort. Det eneste den er dårlig på er å skru på.. bolter knekker veldig lett, det er trangt, og man må av med innsug og toppdeksel for å bytte plugger. Mind you, at jeg var totalmotstander av Koreansk Industri Avfall før jeg traff samboern, nå er jeg veldig mye mer tilbakeholden i uttalelsene mine. Det er mye bil for pengene.
ioctl Skrevet September 16, 2006 Skrevet September 16, 2006 Skal man kjøre i slikt terreng så må man ha vinsj!
Gunnar Skrevet September 16, 2006 Forfatter Skrevet September 16, 2006 Neida. Problemet var jo bare at jeg hadde nesten glattslitte vanlige Michelin gatedekk og manglet drift på fremhjulene. Den bilen er ikke god med bakhjulsdrift, fordi mesteparten av vekta er foran. Det hadde uansett ikke vært noe sted å feste vinsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå