Kjell Rune Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 rally supreem er bet. ingen tvil. den er helt konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 La Mia pizzaen er det verste mølet som finnes! Kan ikke fordra mozzarella :-& Rally Supreme og Grandis kjøttdeig og løk er best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Big One med pepperoni og Grandis med kjøttdeig og løk er mine favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 stikker ut å kjøber kebab i dag jeg nam nam Her har vi riktig holdning! <- spiste på bislet kebab i går spiste der idag, en deilig kyllingmiddag ååååå bilset kebab er jo den beste da... sukk sånn har de ikke i Trondheim nei.. sukk bor du i trondheim, hvordan er den kjent der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Grandiosa slår alle pizza-sortene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 stikker ut å kjøber kebab i dag jeg nam nam Her har vi riktig holdning! <- spiste på bislet kebab i går spiste der idag, en deilig kyllingmiddag ååååå bilset kebab er jo den beste da... sukk sånn har de ikke i Trondheim nei.. sukk bor du i trondheim, hvordan er den kjent der da? brutter bor rett i nabolaget fra Bilset kebab så jeg spiste to ganger om dagen da jeg var der en helg.. hehe hadde spist der hver dag tror jeg hvis jeg hadde bodd der.. men de har tåelig god rullekebab i Trondheim da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 stikker ut å kjøber kebab i dag jeg nam nam Her har vi riktig holdning! <- spiste på bislet kebab i går spiste der idag, en deilig kyllingmiddag ååååå bilset kebab er jo den beste da... sukk sånn har de ikke i Trondheim nei.. sukk bor du i trondheim, hvordan er den kjent der da? brutter bor rett i nabolaget fra Bilset kebab så jeg spiste to ganger om dagen da jeg var der en helg.. hehe hadde spist der hver dag tror jeg hvis jeg hadde bodd der.. men de har tåelig god rullekebab i Trondheim da hehe daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Mine favoritter er Grandis med pepperoni og BigOne Classic med litt ekstra oppå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halla Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Bor på St.olavs plass 20dager i månen..kort vei til en go rullekebab på bislet kebab må vær norges beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Jeg har ikke noen favoritt "kjøpe pizza" nå mere... kjøper aldri frossen pizza og resturant-kjøpepizza er jeg lei av... Så skal det sies at jeg har laget over 50 pizzaer i kveld på jobb(jobber på dolly) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 dolly er bra ass. nr 17 uten den derre jalapenosen er digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Hehe:P caramba! vel... jeg er ikke så veldig fan av nachos på pizzaen men den selger jo som hakka møkk! Sult er vel min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Hehe:P caramba! vel... jeg er ikke så veldig fan av nachos på pizzaen men den selger jo som hakka møkk! Sult er vel min favoritt Hvor ble det av Secret Service? Dypt savnet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Hva var det for noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Innbakt pizza, kjøttdeigfyll med løk, namnam... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå