Fredrik Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Hehehe...ganske mye har tydeligvis forandret seg siden min russetid i 1985. Vi kjørte en diger lastebil med et selvbygget hus bakpå. Huset var et regulært "plysh-bol" med wonderbomser og røde/gule neonlys. ...at noen bærter hadde mot til å krabbe inn i den hemsen er over min forstand. Vi hadde ellers tidenes største stereoanlegg som forøvrig rocket Tryvann og hele Holmenkollen med bl.a David Bowie hele natten til 18. mai. Dette var noen år før alle restriksjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 såg litt bra ut hu der da.... grisedåp i molde i dag. tar meg noen pils jeg og skal ut og svimse litt siden. sitte på med alpina b10´n he he. spinne litt kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Kongeparken i år tenker jeg vi sier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 ikke den skarpeste kniven i skuffen detta nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 russetida var tider, hadde mye kult den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Kongeparken i år tenker jeg vi sier! ja Kongeparken i år blir bra!! Russ 05!! kul film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå