Reaktor Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Skulle koble inn annlegg i bmw'en idag, men fikk ikke tredd strømkabelen gjennom torpedoveggen.... Noen som har erfaring med dette i 316 e36?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Ingen problem det. Røsk ut batteriet så finner du en diger gummigjennomføring rett under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Jepp, stemmer det! Så må du ta av dekselet under hanskerommet, og papp-plata under og dra gulvteppe forsiktig tilbake. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Har akkuratt dratt selv.. Du må ta ut batteriet og den kassa batteriet står i og så de 5 klipsa som holder den mye plata på plass mot veggen. Så ser du under ramma til der batteriet festes på høyre side forfra så ser du det kommer en ledning ut der. den kommer igjen under hanskeriommet i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Så simpelt! Hadde aldri leitet der uten tips fra dere! Takk takk! Blir kobling når jeg kommer hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg fant ikke noe hull til min strømkabel når jeg la opp.. Eller, dvs vi fant vel et hull , men det førte ingensteds.. Da var det fram med borret, og voila! et fint lite hull til å stikke kabelen gjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Er heldig når det gjelder akkurat det der med strømkablene. Ha flyttet batteriet heeeeelt bak i bagasjerommet. Mye enklere, både med tanke på stereoanlegg og legging av kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joona Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 var et helvettes stress å putte igjennom den strømkabeln! satan!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 hehe, veeeeeeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå