johjoa Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Jeg lurte litt på hva folk hadde gjort i dag... Etter en middels lang skole dag kom jeg hjem og fant frem kjøkkenforklet og startet og lage Pannekaker! det er det lenge siden jeg har både spist og laget. Etter middag roet jeg magen med og se shrek 2 sammen med lillesøsteren min før jeg dro en tur på skolen og gjorde skole arbeid. Så kom jeg hjem og laget muffins! første gang jeg har laget dette det var nu litt artig da... og nu sitter jeg og skriver et lite inlegg på BMWguiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 vært på s.huset og kommet hjem drokke 5 pils og ser på gatebil filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 jobba siden jeg sto opp, kom hjem ca kl 22:00. å nå sitter jeg her og begyner å bli syk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 minst mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Veldig lite spennende. Hentet bil, handlet og ellers surra bort de fleste timene så langt i dag på ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Har jobbet 15,5 timer i dag og nå er jeg trøtt. Skal bare pløye igjennom 96 nye treff på forumet nå og så er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 knust stein heile dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Syklet til jobb. Vært på jobb. Syklet til en kamerat. Spist pizza. Spilt gt4. Syklet hjem. Installert windows på en laptop. Surret litt. Snart sovetid. Sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Jobb og trening. Var så sulten da jeg kom hjem at jeg spiste pizzaen med plasten på....dårlig i magen :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Hatt en laaang dag på skolen i dag, der den kreative delen av hjernen min virkelig har fått slite.. (Russetida er rett rundt døra, og det krever litt planlegging..) Så kom jeg hjem, var flink jente og søkte på høgskoler, samt skrev alle russeknutene over på pc! Så måtte jeg ut og trene litt hest, siden det er stevnestart på lørdag, og vi skal jo selvfølgelig vinne! Nå må jeg sitte og vente på at fulle venner ringer og skal hjem. Fytti, jeg har vært effektiv i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Jeg og dama har 4 års dag idag, så jeg stresset noe jævlig med å rydde og lage mat... Men jeg måtte selvfølgelig innom her en liten tur før jeg legger meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Jeg har vet sjuk idag jeg... spydd og alt som hører til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Har vært på Vinstra i dag ifbm jobben... Koste meg stort på turen - E6 nord for Lillehammer innbyr til aktiv kjøring det eneste aberet er de #”¤%”# fotoboksene.. Totalt ble det ca 4 timer i bilen – også hadde jeg attpåtil betalt for det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 I dag er det den store bildagen... Har jobbet fra 8-16 med å skru bil. etterpå blei det stor vask på bilen + bytte av komplette endeledd. åsså tatt 4-hjuls kontroll, blei superbra.... Vært å lært ei veninne å kjøre bil, litt kenguru kjøring i starten men det blei bra til slutt. mye crusing rundt i byen. kom hjem klokka 12. måtte bare innom å sjekke litt før jeg kryper ned under dyna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Hadde fri fra både skole og jobb, så jeg polerte bilen i godværet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå