Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?


johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

Morsom tråd :-)

I dag stod jeg opp litt før 7 og laget frokost til ungene før jeg pakket skolesakene deres og kjørte dem til skolen. Deretter hadde jeg bilen på EU kontroll, før jeg kom meg på jobb. Var ferdig på jobb ca 19.30. Hadde meg så en tur gjennom traseene til Rally Stavanger, handlet på Rema1000 hvor jeg traff på en annen forumbruker med følge utenfor butikken, før jeg kom meg hjem og skrev noen greier til BMWCCN-medlemmene, og fikk i meg litt mat.

En god dag :-) (EU-kontrollen gikk meget bra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

får vel slenge jeg på jeg også, jeg våknet sånn 7:30 tiden, som vanlig våkna jeg sent, klokken 08:00 og 08:30 skulle jeg drosjeprøve, jeg måtte fylle bensin kjøpe meg battery og det ble da litt bånngass ned mot sentrum, tok prøven, gikk stort sett fint, kom meg hjem og la meg, våknet igjen på kvelden dro til motorsenteret der jeg bort og mekka litt.Så spist litt kebab, sett på gatebilfilmen hjemme med en kompis, kult jeg var med i filmen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja, litt sent ute men....

IGÅR bjynte jeg på jobb halv ti (åpnet butikken) Var ferdig der kl 3, så kjørte jeg bort til typen der vi såg tv og spiste middag!

Så litt utpå kveldinga kjørte vi ned på Rema 1000 hvor vi traff på en annen forumdeltaker ;)

Så handla vi mat og reiste hjem for å se tv (Rikets røst :D)

Så kan vi ta dagen idag :P

Skal snart ut og få tatt av dekka på felgene til typen (han skal lakke dem hvite) Så skal jeg shoppe litt, åsså blir det jobb kl 4.... hjemme igjen kl halv ni, og da blir det nok IDOL og Senkveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen IDAG.

Jeg har nå vært oppe siden kl 0730 sammen med lillegutt. Han har sett på Jetix siden, så jeg begynner å bli litt ør i hodet.... Høyt action-nivå der om morgenen. Laget frokost til ham, så han blir stor og sterk. :lol: Så¨skal jeg vekke FTK, for å kjøre henne og lillemann i barnehagen. Når det er gjort, så skal jeg shine Cab'en for salg. Holder på å selge cab'en til en kompis. Kommer en kar å henter den idag regner jeg med, så jeg må få kost litt med den, så den blir ekstra pen. Etter jeg er ferdig med det, så må jeg nok handle og lage middag til FTK og Knerten kommer hjem... :wink: Det er mine foreløpige planer for dagen....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IGÅR var jeg på jobb fra 8.30 til 16, så stakk jeg til en kompis å testa flight-simulator med skikkelig svær skjerm å joystick å greier (farens utstyr ;) - Deretter var det hjem å spise middag å se litt på tv. Så gikk turen til ei veninne, for å så kjøre rundt et par timer :) Bensin er dyrt :S

Edit: Skreiv bare feil klokkeslett osv ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet like godt dagen i dag med å forsove meg. Skulle vært på skolen 0900, men var sikkert så i søvne at jeg bomma med en time da jeg satte på klokka i går. Var sikker på jeg hadde satt den til 0815, men den ringte 0915. Så nå sitter jeg og hører på en inder med drgrad i metallurgi som har forelesning om materiallære. "- Phosphor Bronzes: solubility of max. 05%, slight increase in t.s. but reduction in e.c." ... deilig en fredags morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på plass på jobben klokken 06:30...sånn passe trett, men etter et par krus med kaffe begynte hjernen å virke tilfredstillende. 3 timer med koding og 2 timer med div. administrativt arbeide og telefonmøter...bl.a til Norge :D ...bestemte jeg meg for å ta weekend. Sitter akkurat nå foran PC´en hjemme og spiser brødskiver mens jeg skriver dette. :D Det er lovet nesten 20 grader og strålende solskinn utenfor i morgen...så jeg lurer egentlig litt på om jeg skal vaske bilen i den anledning. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne som alle andre dager sitter jeg forran PC'en og programmerer i MATLAB. Holder på med den avsluttende hovedoppgaven i signalbehandlig ved UiS. Dagen startet med kaffe kl 0800 og slutter nok tidlig i dag som det er fredag , HELG!

GOD HELG ALLE SAMMEN :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten kaste meg på jeg også !

Våkent faktisk veldig tidelig i dag, 06.50, reiste på skolen, tok en spansk en i det fine været her så reiste etter nest siste time, satt på cafè å tok en sigg..

Kjørte rundt i det nyedlige været, hentet skiltene til russebilen, kom hjem, slppet av å nå sitter jeg her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...