Aguilera Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 I dag blir det sjømat med div. røkelaks, gravet laks, reker og hvitvin. Åhhh, det er noe av det beste som finnes Røkelaks, reker, fyllt krabbe på loff med sitronsprut og majones med hvitvin til, NAMNAM!!!! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 I dag blir det sjømat med div. røkelaks, gravet laks, reker og hvitvin. Åhhh, det er noe av det beste som finnes Røkelaks, reker, fyllt krabbe på loff med sitronsprut og majones med hvitvin til, NAMNAM!!!! ;) da er det sommer når man beyggner og spise reker og drikke vin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 hjemmelaga kyllingsalat(nygrilla kylling i strimler/terninger,issalat,paprika,agurk,mais og mye revet ost) med hvitløksbaguetter og god dressing sundt og godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 tror det blir kyllingfile på meg med kyllingnudler og salat til og bretanesaus med paprika og vitløk. og noen biter med vitløksbaguett til. d er faen meg digg ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 tror det blir kylling på meg å gitt grille noen filèter og ordne meg hjemmelaga chips og bernaisesaus eller noe sånt *rumle rumle* faen jeg ble sulten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 har ikke Coop Mega sånn middagstips hver dag a? hehe ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 I dag blir det Taco senere... har nettopp spist hamburger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 I dag blir det sjømat med div. røkelaks, gravet laks, reker og hvitvin. Åhhh, det er noe av det beste som finnes Røkelaks, reker, fyllt krabbe på loff med sitronsprut og majones med hvitvin til, NAMNAM!!!! ;) da er det sommer når man beyggner og spise reker og drikke vin Ja...jeg vet ikke hva som smaker/lukter mest av sommer...sjømat eller grillet cowboy mat ? ...kanskje grillet sjømat er den beste kombinasjonen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 her ble d pizza med skinke kjøttdeig og pepperoni i hjemmelaget modus. og noen kalde såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Kebab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 På en fredag er det tradisjon med biff... Kjøper på høgskolen i molde til kr 59,- Aldri en fredag uten fredagsbiffen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Det ble kjøttkaker idag gitt. Satser på Taco imorgen. Det er godt det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 tror det blir kylling på meg å gitt grille noen filèter og ordne meg hjemmelaga chips og bernaisesaus eller noe sånt *rumle rumle* faen jeg ble sulten!! Der var en fyr som har smaken i orden Trener mye du og eller? Hehe. God treningsmat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 hjemmelaga kyllingsalat(nygrilla kylling i strimler/terninger,issalat,paprika,agurk,mais og mye revet ost) med hvitløksbaguetter og god dressing sundt og godt Denne høres rett å slett lekker ut. Skal prøves i NÆR framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Jeg har lyst på bakt potet med smør, krydder og rømme steke meg bacon og champinjong, godt stekt med myye pepper og krydder! D er godt d!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå