jonas Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Lurer på hvilket senkesett jeg skal kjøpe, vil ha bilen lav, så vurderer 60/40, men finner ikkje noen plass.. noen som vet?? bilder av bil me 40/40 å 60/40 TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 monterte komplett 60/40 AP(komplett) i går på min E34. å det så MEGET bra ut. har ikke bilder av det men jeg garanterer deg at du vil bli fornøyd med det!!!! komforen ble..hmm.. ja.. ehh.. grei nok! kjøpte mitt senkesett hos motortechnik og betalte 5000,- GO FOR IT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 os har jo slikt. på galleriet mitt er d bilde av en e34 med slik senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 monterte komplett 60/40 AP(komplett) i går på min E34. å det så MEGET bra ut. har ikke bilder av det men jeg garanterer deg at du vil bli fornøyd med det!!!! komforen ble..hmm.. ja.. ehh.. grei nok!kjøpte mitt senkesett hos motortechnik og betalte 5000,- GO FOR IT!!! Skal ha AP jeg og.. ble det stivt, eller? Har du bilder av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Monterte 55/10 apex på min. Ble veldig bra. Synes ikke bilen blir noe spess lavere om du setter på 10 eller 40 bak. E34 er jo ganske lav der allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 kjører pr.dags dato 40mm bak og justert til 65mm forran og det er lavt nok for og si det sånn er en kompis som har en E34 her som har senka 30/50mm med 18" å det ser meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 kjører pr.dags dato 40mm bak og justert til 65mm forran og det er lavt nok for og si det sånn Er ikke det rimelig upraktisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Monterte 55/10 apex på min. Ble veldig bra. Synes ikke bilen blir noe spess lavere om du setter på 10 eller 40 bak. E34 er jo ganske lav der allerede. Dempere og alt da? Prøvde nemlig å få tak i Apex senkesett til min E34.. Men OS/GS kunne ikke skaffe annet enn 40/20 (noe sånt), og da kun fjører. Må gå for alternative merker om man vil ha komplette kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 kjører pr.dags dato 40mm bak og justert til 65mm forran og det er lavt nok for og si det sånn Er ikke det rimelig upraktisk? nope..faktisk ikke..men er ikke noe man hopper over fartsdumper med nei. Hverken subber eller tar nedi,men er jo litt stivt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Men ned i parkeringshus, ferjer og slikt da? Her i Oslo kan jeg umulig tenke meg at en slik senking er noe særlig iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Men ned i parkeringshus, ferjer og slikt da? Her i Oslo kan jeg umulig tenke meg at en slik senking er noe særlig iallefall hehe..her i Kr.sund er jeg ikke avhengig av ferjer og eller parkhus men må være litt forsiktig over en ferjekant ja..prøvde det da jeg skulle på GS forrige uke..gikk faktisk helt fint men må ta hensyn så kalrt når det blir så lavt..men blir det for galt får jeg abre justere litt opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå