Gå til innhold

Senkesett e34


jonas
 Share

Anbefalte innlegg

monterte komplett 60/40 AP(komplett) i går på min E34. å det så MEGET bra ut. har ikke bilder av det men jeg garanterer deg at du vil bli fornøyd med det!!!! komforen ble..hmm.. ja.. ehh.. grei nok!

kjøpte mitt senkesett hos motortechnik og betalte 5000,- GO FOR IT!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monterte komplett 60/40 AP(komplett) i går på min E34. å det så MEGET bra ut. har ikke bilder av det men jeg garanterer deg at du vil bli fornøyd med det!!!! komforen ble..hmm.. ja.. ehh.. grei nok!

kjøpte mitt senkesett hos motortechnik og betalte 5000,- GO FOR IT!!! :D

Skal ha AP jeg og.. ble det stivt, eller? Har du bilder av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte 55/10 apex på min. Ble veldig bra. Synes ikke bilen blir noe spess lavere om du setter på 10 eller 40 bak. E34 er jo ganske lav der allerede.

Dempere og alt da? Prøvde nemlig å få tak i Apex senkesett til min E34.. Men OS/GS kunne ikke skaffe annet enn 40/20 (noe sånt), og da kun fjører. Må gå for alternative merker om man vil ha komplette kit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ned i parkeringshus, ferjer og slikt da? Her i Oslo kan jeg umulig tenke meg at en slik senking er noe særlig iallefall :)

hehe..her i Kr.sund er jeg ikke avhengig av ferjer og eller parkhus :)

men må være litt forsiktig over en ferjekant ja..prøvde det da jeg skulle på GS forrige uke..gikk faktisk helt fint :)

men må ta hensyn så kalrt når det blir så lavt..men blir det for galt får jeg abre justere litt opp igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...