Kevin=) Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 hehe er kult da å ha en sånn bil. den er strøken, er verdt en del å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Z1 med 6km kjørelengde ! http://www.carclassic.com/stock.asp?StockID=100930 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 skulle likt å høre hva bilen er brukt til, utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 310 Km på 15 år del 2. http://www.autopower.se/reportage/31mil ... efault.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Hæ??? 1990modell??? Hmmm.. Fint eksemplar. Motorrommet mitt skulle vært så reint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Hæ??? 1990modell???Hmmm.. Fint eksemplar. Motorrommet mitt skulle vært så reint.. Hadde bilen din gått 331 km, så hadde nok den sett temmelig bra ut også . Skulle ønske den 518'en der var min jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Hva i all verden er den brukt til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Hva i all verden er den brukt til?? Garasjefyll.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 hehhe, garasjefyll, eller så har de kjøpt den bare for å brife med at `jeg har BMW`eee ` åsså har de ikke hatt råd til å kjøre den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Naa skal jeg ikke vaere den som trekker ned stemningen but here goes: Det kan da vell ikke vaere sunt for motoren og dempere aa staa i ro saa lenge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 hehhe, garasjefyll, eller så har de kjøpt den bare for å brife med at `jeg har BMW`eee ` åsså har de ikke hatt råd til å kjøre den... Det står jo i teksten at kona til han som kjøpte den ikke ville sitte på med BMW så han satte den bort i ett skur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Hæ??? 1990modell???Hmmm.. Fint eksemplar. Motorrommet mitt skulle vært så reint.. Trodde BMW pleide å sette motoren så langt bak som mulig jeg Er jo bagasjerom bak motoren her jo hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 må da være sinnsyk lett å skifte motor på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Lurer på hvor den bilen er nå, den skulle jeg gjerne betalt litt for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Pent! kjenner til en som eier en E28 som knapt er rullet over 100.000km.Eieren er idag pensjonist og kjøpte bilen ny for å ha noe å pynte innkjørselen med.Har ved flere anledninger prøvd å kjøpe bilen,men nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå