520d Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hei... http://s24.yousendit.com/d.aspx?id=0KSM ... 1Z3N18MAQT La ut sang på YouSendIt Sånn at dere kunne laste ned vis dere ville, jeg syntes den er så bra så jeg la den ut. Bassen blir så bra etterhvert Lio - At the end ( Alek k. klubb Remix) Har også Dj Wilz mixen for de som har lyst! (NRG RMX) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Syre-trance jo....Isjogusj Ikke helt min stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 hehe kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Ut i fra navnet er nok det der noe jeg vil hate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Ut i fra navnet er nok det der noe jeg vil hate Hehehe...min refleksjon var mer eller mindre den samme. Lastet forøvrig ned "The closest thing to crazy" med Katie Melua her om dagen...musikk av en annen verden, men noen hater sikkert den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 19, 2005 Forfatter Share Skrevet April 19, 2005 hohoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hehehe...min refleksjon var mer eller mindre den samme. Lastet forøvrig ned "The closest thing to crazy" med Katie Melua her om dagen...musikk av en annen verden, men noen hater sikkert den også. Du kan jo se hva jeg hører på her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hehehe...min refleksjon var mer eller mindre den samme. Lastet forøvrig ned "The closest thing to crazy" med Katie Melua her om dagen...musikk av en annen verden, men noen hater sikkert den også. Du kan jo se hva jeg hører på her... Her var det mye ukjent, men også noe kjent. Lisa Ekdahl, Nick Cave, Roger Waters, Mark Knopler + de klassiske har vi felles. Prima Vera hører jo til den obligatoriske Norgeshistorien...sammen med De Lillos og DumDum Boys. Ellers går det mye i Neil Young (både med og uten Crazy Horse) om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hmm, hadde jeg hatt høytalere som funket på denne gamle kassen av en datamaskin, så hadde nok jeg likt det bedre en resten her Syreassmusikk er digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Hmm, hadde jeg hatt høytalere som funket på denne gamle kassen av en datamaskin, så hadde nok jeg likt det bedre en resten her Syreassmusikk er digg Syreassmusikk ? ...såkalt "syremusikk" har jo tradisjonelt vært f.eks. tidlig Pink Floyd med "Ummagumma" (1969), "Atom Heart Mother" (1970) m.fl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Syreassmusikk ? ...såkalt "syremusikk" har jo tradisjonelt vært f.eks. tidlig Pink Floyd med "Ummagumma" (1969), "Atom Heart Mother" (1970) m.fl. Pink Floyd er jo superbra for oss som ikke "syrer" rundt i rus også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Heheh, forbinder ikke Pink Floyd med syremusikk jeg vertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Her var det mye ukjent, men også noe kjent. Det ukjente er trolig all filmmusikken jeg hører på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Det er en grei sang originalt, men liker ikke så godt hardtrance/klubbeaten Alex K-duden har mixa inn). Artisten er forøvrig ikke Lio, men Iio. Anbefaler forøvrig Rapture av samme artist. Gjerne Dj Doboy-mixen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå