Sveinar Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 voldsomt med rå biler på deg kjell rune, noen bilder av m5en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 voldsomt med rå biler på deg kjell rune, noen bilder av m5en? nei. har ikke noen bilder for tiden nei. skal til og få lakket staylingen for jeg vil ha grå nederste del. og får vel montere interiøret så d kommer nokk bilder snart tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Det har vært en del utgiftet på bilen denne mnd... så vi får heller overføre noe neste mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Hva er det jeg skal skrive på kid nr. nå da?? ikke drivi mest med den nettbanken..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Må spytte inn litt penger selv enste lønning:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Får vel donere noen kroner jeg og da=) Knall bra forum! Hadde vært kult med noen www.bmwguiden.no klistremerker på bilen... Det må da kunne skaffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Hva er det jeg skal skrive på kid nr. nå da?? ikke drivi mest med den nettbanken..hehe Du trenger ikke kid nr. bare kryss av for medlding til mottaker, å skriv f.eks. navnet ditt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 kan man overføre via nettbank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Da har jeg overført en hundrings også, absolutt verdt d Håper du får inn noen lapper da Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 100 fra meg å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 20, 2005 Forfatter Share Skrevet April 20, 2005 Vil nå gjøre alle oppmerksomme på denne: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5843 Og PS, klistremerker kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 da fikk jeg og overført ett par hundringser og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Par hundringser fra meg også, stå på videre Gunnar, kjempeside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Navnebytte!!!Jeg vil ikke kjøre rundt med BMWGuiden på bilen min, da kommer folk sikkert bort og spør tekniske spørsmål. Enig Jeg også Absolutt. Vi skulle ha fått ett ordentlig klubbnavn. Jeg skal hive inn noen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Navnebytte!!!Jeg vil ikke kjøre rundt med BMWGuiden på bilen min, da kommer folk sikkert bort og spør tekniske spørsmål. Enig Jeg også Absolutt. Vi skulle ha fått ett ordentlig klubbnavn. Nytt domene/klubbnavn er på vei! Kan desverre ikke offentliggjøre det før domenet er registrert, i tilfelle noen andre tar det. Det er også grunnen til at det ikke har blitt noen demokratisk avgjørelse av nytt navn. Måtte bare finne noe bra som i tillegg var ledig. Registreringen ble sendt til NORID allerede i går (torsdag) morges, men har desverre ikke gått gjennom enda. Det pleier vanligvis ikke ta under et døgn, men har hatt problemer med at alle registreringene denne uka har tatt lang tid. Mandag/tirsdag bør det være i orden, men lover ikke at jeg har tid til å legge om sider og greier allerede så kjapt. Har _mye_ å gjøre for tiden (tom. 7. juni)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå