Aguilera Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Nå lyser det der (!) tegnet igjen, men kun i nedoverbakke og i skarpe svinger....?! Det er bare en uke eller halvannen siden jeg fyllte på med bremsevæske, men det er nok bremsevæske på tanken ennå.... hva er det da som er galt?? Det lyset går vel på bremsevæske og håndbrekk, og håndbrekket er det ikke noe i veien med.... noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Nå lyser det der (!) tegnet igjen, men kun i nedoverbakke og i skarpe svinger....?!Det er bare en uke eller halvannen siden jeg fyllte på med bremsevæske, men det er nok bremsevæske på tanken ennå.... hva er det da som er galt?? Det lyset går vel på bremsevæske og håndbrekk, og håndbrekket er det ikke noe i veien med.... noen som vet?? Det høres ut som en hyperaktiv føler eller en dårlig kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Jeg tror nok det er den føleren på bremseklossene dine. Den kødda slik på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Slitte bremser eller føleren som sagt over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Jeg tror nok det er den føleren på bremseklossene dine. Den kødda slik på bilen min. Føleren på bremseklossene har et annet tegn, så den har neppe noe med (!) å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Pappas E39 hadde og samme tegn når et eller annet var slitt på bremsene. "Bremsebelegget"? Ellers kan jo den ene bremsekretsen være brutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 19, 2005 Forfatter Share Skrevet April 19, 2005 Ellers kan jo den ene bremsekretsen være brutt? Viss den ene kretsen var brutt, hadde ikke lyset lyst konstant da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Virker mest logisk det *lære meg å lese innlegg mer nøye* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 19, 2005 Forfatter Share Skrevet April 19, 2005 Lyset blinker liksom kun i bratte bakker og skarpe svinger... Skulle jo vert logisk om det da var fordi bremsevæska rant til motsatt side av måleren/sensoren eller hva det er fo noe... men det er jo bremsevæske fyllt helt til topp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Føleren på bremseklossene har et annet tegn, så den har neppe noe med (!) å gjøre... Sorry.. Stemmer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Noe så enkelt som dårlig kontakt i "kabelskoene" på toppen av føleren til bremsevæskenivå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 jeg er sikker på at det er noe med bremseklossene, få sjekka de først, det kan også være pluggen som er dårlig til bremseklossene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 er nok føleren på klossene dine..hadde samme problemet med på min forrige E36..lyset kom og gikk ut ifra hvordan jeg kjørte..fant ut at ene føleren var på bærtur hører flere har/har hatt erfaring med akkurat dette..kompis av meg på et verksted sa at det er en ganske så ømfintlig del så hvis bremsene dine ikke er slitt inn til stålet er det ikke noe å bry seg om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 er nok føleren på klossene dine.. Det er denne jeg mente også, men er det ikke som Gunnar sier et annet tegn for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 tror d kan være dårlig kontakt en plass ja. virker slik vist den kommer og går. kan d ikke være lokket på bremseveskebeholderen som er fucka da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå