Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lyser det der (!) tegnet igjen, men kun i nedoverbakke og i skarpe svinger....?!

Det er bare en uke eller halvannen siden jeg fyllte på med bremsevæske, men det er nok bremsevæske på tanken ennå.... hva er det da som er galt?? Det lyset går vel på bremsevæske og håndbrekk, og håndbrekket er det ikke noe i veien med.... noen som vet??

worshipbmw.gif

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nå lyser det der (!) tegnet igjen, men kun i nedoverbakke og i skarpe svinger....?!

Det er bare en uke eller halvannen siden jeg fyllte på med bremsevæske, men det er nok bremsevæske på tanken ennå.... hva er det da som er galt?? Det lyset går vel på bremsevæske og håndbrekk, og håndbrekket er det ikke noe i veien med.... noen som vet??

worshipbmw.gif

Det høres ut som en hyperaktiv føler eller en dårlig kontakt... :?

Skrevet

Jeg tror nok det er den føleren på bremseklossene dine. Den kødda slik på bilen min.

Skrevet
Jeg tror nok det er den føleren på bremseklossene dine. Den kødda slik på bilen min.

Føleren på bremseklossene har et annet tegn, så den har neppe noe med (!) å gjøre...

Skrevet

Ellers kan jo den ene bremsekretsen være brutt?

Viss den ene kretsen var brutt, hadde ikke lyset lyst konstant da??

Skrevet

Lyset blinker liksom kun i bratte bakker og skarpe svinger...

Skulle jo vert logisk om det da var fordi bremsevæska rant til motsatt side av måleren/sensoren eller hva det er fo noe... men det er jo bremsevæske fyllt helt til topp... :shock:

Skrevet

Føleren på bremseklossene har et annet tegn, så den har neppe noe med (!) å gjøre...

Sorry.. Stemmer det..

Skrevet

jeg er sikker på at det er noe med bremseklossene, få sjekka de først, det kan også være pluggen som er dårlig til bremseklossene 8)

Skrevet

er nok føleren på klossene dine..hadde samme problemet med på min forrige E36..lyset kom og gikk ut ifra hvordan jeg kjørte..fant ut at ene føleren var på bærtur :P hører flere har/har hatt erfaring med akkurat dette..kompis av meg på et verksted sa at det er en ganske så ømfintlig del så hvis bremsene dine ikke er slitt inn til stålet er det ikke noe å bry seg om :lol:

Skrevet
er nok føleren på klossene dine..

Det er denne jeg mente også, men er det ikke som Gunnar sier et annet tegn for det?

Skrevet

tror d kan være dårlig kontakt en plass ja. virker slik vist den kommer og går. kan d ikke være lokket på bremseveskebeholderen som er fucka da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...