jonas Skrevet April 19, 2005 Skrevet April 19, 2005 Når jeg passerer 200 kmt så kommer det en rar lyd i luftannlegge, noen som vet hva dette kan vere? ganske irriterende.....
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 hos meg var d en pils kork såm låg fremme i luftehullene mellom ruta og deshbordet som jeg ikke såg som ble helt loko over 145kmt. jeg lurte så jekli på va d var men fant d ut til slutt og fikk plukka den ut. skikkelig iriterende. jeg kjører ikke så ofte over 200 så.
BMW_JP Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Ja, dette må nok være umenskelig irriterende for man kjører jo så ofte og så lenge om gangen over 200 km/t.....
Ron Jeremy Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Hehe, jeg hadde nok lagt med under 200 for å døyve den største irritasjoenen... Dette var en ganske harry topic!
Custom Edition Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 må være Veldig irriterende når man cruiser på "motorveiene" her i landet i 200km/h dette jah.. slow down før du tar med deg andre enn deg selv i grava..
Raven Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 er vel heller ikke bare luftanlegget som lager lyder i de hastighetene. hele bilen generelt rister og sjelver og uler turtall da.
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 vittig og se alle inleggene her. ser jo ut som alle andre enn meg og jonas kjører pent jo. må nok inrømme att jeg kjører litt hardt i ny og ne jeg men synest jonas var litt vel hard på gassen når han kan skrive når jeg passerer 200 er d en iriterende lyd. skulle jeg noen gang kjøre så fort tror jeg konsentrasjonen min hadde vært på noe annet en rare luder enkli. best og slakken litt jonaz. kan for komme noe ut i veien vet du. kjedlig og gjøre noen innvalid for resten av livet for att du skal høre etter en rar lyd. pokkern nesten så jeg følte meg fornuftig her nå litt.
|_BMW_| Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 sitter her og leser innlegga jeg også, og må jo innrømme at det er litt morsomt alt sammen... Som nevnt må det jo være frykelig irriterende og høre på den lyden i lengre tid i 200 km\t... Har en sånn irriterende sperrelyd på M5`en når jeg prøver og runde 250 km\t
bmw_fannrem Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Er vel betongen mellom øra som begynner å riste Selv om det kanskje er litt dumt å spørre om lyder i bilen ved 200 km i timen. Så mener jeg at en ikke trenger å være så usaklig. Bedre bare å ikke skrive inn noe innlegg da...
John H Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Er vel betongen mellom øra som begynner å riste Selv om det kanskje er litt dumt å spørre om lyder i bilen ved 200 km i timen. Så mener jeg at en ikke trenger å være så usaklig. Bedre bare å ikke skrive inn noe innlegg da... Er ikkje helt enig i det, kan hende han må høre det fra andre vetelige folk at å synes en lyd er irriterende hver gang han kjører i 200, er idiotisk å spørre om..hold øyne og ører på veien istedenfor da..skal ikkje mye til før en mister kontrollen når en kjører i sånne hastigheter, er jo ikkje akkurat autobahn veier i norge da, er jo en fare for seg selv og alle andre i trafikken..er ikkje sikkert han kjører så ofte over 200 heller men det hørtes litt sånn ut
bmw_fannrem Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Helt enig at det er idiotisk å spørre om dette, men det er ingen som vet hvor han har kjørt 200 km i timen.
alexrh Skrevet April 20, 2005 Skrevet April 20, 2005 Jeh har et annet ironisk problem. Når jeg passerer 200 så synes jeg det er vanskelig å fokusere kamereaet på mobilen skikkelig. Bldene blir liksom ikke skikkelig skarpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå