|_BMW_| Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Så innlegget her også kom jeg til og tenke på msg som poppa opp på mobilen her om dagen, der det stod følgende: Hesten og høna var ute og lekte på gården. Hesten fallt uti et gjørmehull og høna hentet bondens BMW og et tau og dro hesten opp. Senere datt høna uti, og ropte at hesten måtte hente bondens BMW. Men hesten sa at høna skulle ta tak i utstyret hans, så skulle han dra henne opp. som sagt, så gjort. Moralen er: er man utstyrt som en hest trenger man ikke BMW for og få seg høne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Da bør jeg bytte bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Var kanskje det som var grunnen til at jeg solgte bmw'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 BMW, Mercedes-Benz, Porsche...og LandRover...ingen babes, bare søte damer på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Får vel draopp statesikken eg då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå